عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
حضرت آیت الله علوی گرگانی:
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: رهبر معظم انقلاب با پیام خود به جوانان اروپایی و آمریکایی گفتند که گروه های تکفیری داعش از اسلام نیستند و اسلامی که آنها ارائه می کنند یک اسلام آمریکایی است نه اسلام اصیل و ناب.
عقیق: استاد حوزه علمیه قم، در دیدارجمعی از اندیشمندان کشورتاجیکستان که در دفتر معظم له برگزارشد اظهار داشتند: خداوند متعال همه انسان ها را برای یک هدف خلق کرده وآن اطاعت از دستورات الهی و قرب به خدای متعال است و انسان ها از هرنژاد و قومی در پیشگاه خداوند فرقی ندارند و تنها امتیاز آنها تقواست.

معظم له با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، افزودند:جمهوری اسلامی تنها کشوری است که حکومت آن براساس حاکمیت دینی و اسلامی بنا شده است و جامعه اسلامی بر این اعتقاد و باور است که پیامبراکرم(ص) پیام آور وحی الهی می باشند و این امتیاز بزرگی برای جامعه اسلامی محسوب می شود.

ایشان اظهار داشتند:حاکمیت دینی بعد از انبیاء و امامان معصوم(ع) تعطیل نخواهد شد و اداره جامعه اسلامی به دست ولی فقیه جامع الشرایط، شجاع ،مدیر و مدبر اداره می شود و ولایت فقیه یکی از ارکان مهم انقلاب و اسلام به شمار می رود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مسلمانان جهان باید بدانند که رژیم جعلی اسرائیل و حامیان آنها دشمن اصلی مسلمانان به شمار می روند و دشمن با ایجاد اسلام هراسی، قتل و غارت به دنبال اهداف سلطه طلبی و سیاست های پلیدخود هستند.

ایشان افزودند:اگر جوامع اسلامی باهم متحد باشند، قطعا استکبار جهانی هیچ کاری نمی تواند علیه مسلمانان انجام دهند و این همان پیام مهم انقلاب به دست رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

معظم له به پیام مهم رهبرمعظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی اشاره کردند و خاطر نشان ساختند:رهبر انقلاب با این پیام می خواستند به جوانان اروپا،  اسلام اصیل را معرفی کنند و به آنها بگویند گروه های تکفیری داعش از اسلام نیستند و اسلامی که آنها ارائه می کنند یک اسلام آمریکایی است نه اسلام اصیل و ناب.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان افزودند: تروریست ها و حامیان آنها با این کشتار تنها به دنبال اسلام هراسی خدشه دار کردن و تخریب اسلام ناب می باشند و می خواهند این دین مقدس و کامل را به عنوان یک دین خشن به جهانیان معرفی نمایند، اما همه بدانند این منطق کافران است و اسلام ناب چنین منطقی ندارد و این کشتار را نیز مردود می داند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین