عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۳۳۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
مسجد مقدس جمکران این هفته با برنامه گفت‌و‌گو محور "سلام زائر" و حضور حجت الاسلام تراشیون، کارشناس تربیتی میزبان زائران این مکان مقدس است.
عقیق:مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران این هفته از ساعت 19 سه شنبه با قرائت قرآن آغاز می شود و در ادامه برنامه گفت‌و‌گو محور "سلام زائر" باحضور حجت الاسلام تراشیون، کارشناس تربیتی برگزار می‌ شود.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20:15 با سخنرانی حجت الاسلام دارستانی آغاز می‌شود. پس از آن و در ساعت 20:45 نیز دعای توسل توسط احمد خلف زاده قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشاء با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام اویسی است و دعای پرفیض کمیل توسط علی مالکی نژاد قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای ندبه جمعه و از ساعت 6:45 صبح با قرائت دعای عهد آغاز می شود. پس از آن و در ساعت 7 حجت الاسلام سید حسین مؤمنی سخنرانی می کند و در ساعت 7:30 مهدی میرداماد دعای ندبه را قرائت می کند.

بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مراسم قرائت دعای سمات این هفته جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می شود و در ساعت 16:15 دعای شریف سمات قرائت می شود.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین