عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۲۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
معاون سازمان حج و زیارت ، از آغاز ثبت نام مرحله دوم اعزام به عمره مفرده خبر داد و گفت: در این مرحله ۳۰۰ هزار نفر به سرزمین وحی اعزام می شوند.
عقیق:ناصر خدر نژاد افزود: اعزام های مرحله اول عمره از ایستگاه های پروازی سراسر کشور تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و پس از آن نیز اعزام های مرحله دوم آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هزینه اعزام به عمره در ایام نوروز افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: زائرانی که قصد سفر به عمره در نوروز را دارند پس از آغاز ثبت نام باید حدود ۶ درصد نسبت به سایر گروههای قیمتی هزینه پرداخت کنند.
معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: ثبت نام مرحله دوم از روز ۱۶ بهمن ماه جاری حدود دو هفته دیگر در کاروان ها آغاز می شود و متقاضیان طی حداکثر یک هفته باید در ثبت نام کنند.
به گفته وی، اولویت های مرحله دوم بزودی اعلام خواهد شد و اعزام زائران نیز از ۲۱ اسفند آغاز و تا ۲۷ خرداد ۹۴ به طول می انجامد و در این مرحله پیش بینی شده ۳۰۰ هزار نفر به سرزمین وحی اعزام شوند.
خدرنژاد با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله سوم عمره نیز در خرداد ماه خواهد بود، گفت: در عملیات عمره امسال بیش از ۷۰۰ هزار زائر قرار است اعزام شوند که در مرحله اول تا کنون اسامی ۲۷۰ هزار زائر برای صدور ویزا به سفارت عربستان در تهران و مشهد اعلام شده است.

منبع:مهر
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
1
ثبت نام مرحله دوم عمره در روز جمعه 17 بهمن انجام خواهد شد
در ضمن من کارگزار حج هستم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین