عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۱۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران با اشاره به اهانت صورت گرفته به پیامبر(ص) گفت: کسی که اعتقادات و اندیشه‌های یک میلیارد و 500 میلیون مسلمان را به سخره بگیرد، بویی از آزادی بیان نبرده است.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری با بیان این‌که «10 هزار نفر از طلاب حوزه‌های علمیه تهران اقدام مجله شارلی ابدو در اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده‌اند» اظهار کرد:‌ این کار غربی‌ها توهین به تمام انبیای الهی است و هیچ ربطی به آزادی بیان ندارد. این کار را نباید به اسم آزادی بیان نادیده گرفت.
وی ادامه داد: این حرکت باید از سوی تمام رهبران جهان محکوم شود همان گونه که پاپ رئیس کاتولیک‌های جهان در سفرش این جسارت به پیامبر الهی را محکوم کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران، یادآور شد: رهبر کاتولیک‌ها در سخنانش گفته بود که وقتی به کسی توهین می‌کنید باید منتظر مشتی از سوی آنها باشید. هیچ رهبر و فرد خردمندی در دنیا جسارت به اندیشه‌های مقدس سایرین را تایید نمی‌کند.
آقامیری افزود: حتی در زمان پیامبر(ص) هم این فرستاده الهی به بت پرستان توهین نمی‌کرد چراکه به هر کسی توهین کنی آن هم به مقدسات ما توهین می‌کند. پس توهین و اهانت را هیچ رهبری در دنیا تایید نمی‌کند و این کار بسیار ناپسندی است.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین