عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت از آغاز پيش ثبت نام‌هاي اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات در ايام نوروزي از بهمن ماه خبر داد
عقیق:محسن نظافتي، مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت با اعلام این خبر گفت: اعزام‌هاي نوروزي نيز از بهمن ماه انجام مي‌گيرد كه ظرفيت اعزام در اين ايام نيز به زودي مشخص و اعلام خواهد شد تا زائران عزيز مي‌توانند در اين فرصت جهت نام نويسي اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با بيان اينكه اعزام‌هاي عتبات همچنان به صورت زميني و هوايي انجام مي‌گيرد، اظهار كرد: در حال حاضر روند اعزام زائران ايراني به عتبات بدون هيچ گونه مشكلي ادامه دارد و عزيزاني كه علاقه‌مند به اعزام به عتبات هستند مي‌توانند از طريق سامانه اقدام كنند.
نظافتی افزود: هم‌اينك برخي از زائران ايراني كه به منظور شركت در مراسم راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني به صورت انفرادي به عراق سفر كرده بودند در شهرهاي كربلاي معلي و نجف اشرف حضور دارند و بسياري از زائران اربعين به ايران اسلامي بازگشته‌اند، اما تا پايان هفته تمامي زائران به كشورمان بازخواهند گشت.
مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت تصريح كرد: زمان اعزام جديد عتبات از ۲۱ اسفند ماه تا پايان خرداد ماه خواهد بود.
براساس اعلام پایگاه حج، علاقه‌مندان مي‌توانند براي انجام پيش ثبت‌نام به سامانه  www.atabat.haj.ir مراجعه و پيش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

 
منبع:حوزه
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین