عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
حجت الاسلام سيداحمد صافي خبر داد؛
توليت حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) در ديدار نماينده بعثه‌ مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به اعلام فراخوان سراسري با موضوع شخصيت شناسي حضرت عباس (ع)، از تدوين موسوعه اي با همين عنوان خبر داد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق و حجت الاسلام سيداحمد صافي توليت حرم مطهر حضرت عباس (ع)، درباره مسائل مرتبط با زائران گفت وگو و بر همكاري بيشتر در راستاي خدمت رساني بهتر تأكيد كردند.

حجت الاسلام سيداحمد صافي در اين ديدار خدمت‌گزاري به همه زائران را رسالت خود دانست و اظهار داشت: ملاك ما در خدمت گزاري به زائران، ولايت امام علي (ع) و محبت اهل بيت (ع) است، تفاوتي نمي‌كند كه زائر از كجا و با چه رنگ و نژادي باشد.

توليت حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) در ادامه با اشاره به اعلام فراخوان سراسري با موضوع شخصيت شناسي حضرت عباس (ع) و برگزاري مسابقه علمي از كتاب العباس(ع) اثر سيدمحمدرضا جلالي، از تدوين موسوعه‌اي با همين عنوان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نيز در اين ديدار با تشكر از همكاري‌هاي خالصانه توليت حرم مطهر حضرت عباس (ع) بر ضرورت اجراي برنامه‌هاي فرهنگي بيشتر تأكيد كرد و افزود: زائران نياز شديدي به آشنايي با احكام الهي و مسائل اخلاقي دارند و امروز هيچ مسأله اي در عرصه فرهنگي مهم‌تر از معرفت و بصيرت براي مسلمانان نيست.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به حساسيت اين مقطع زماني و همجه وسيع دشمنان اسلام عليه مسلمانان، خاطرنشان كرد: دشمنان در پي تفرقه بين مسلمانان هستند، همه رسالت داريم با حفظ هوشياري و وحدت در مقابل دشمن حيله گر و سلطه جو مقاومت كرده و پرچم اهل بيت (ع) را برافراشته نگه داريم.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین