عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۲
حجت‌الاسلام هاشمی:
امام جمعه موقت بوشهر گفت: پیاده‌روی اربعین بیانگر رابطه حسنه دولت‌ها و مرجعیت عراق و ایران بود.
عقیق:حجت الاسلام غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در دهه آخر صفر قرار داریم و مردم مسلمان ایران اسلامی برنامه‌های باشکوهی را با حضور پرشور مردم برگزار می‌کنند.

وی با تسلیت ایام سوگواری رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) خاطرنشان ساخت: برنامه زیارت رسول اکرم(ص) در روز 28 صفر در مناطق مختلف استان برگزار می شود که امیدواریم شاهد حضور گسترده و پرشور مردم باشیم.

امام جمعه موقت بوشهر به حضور گسترده مردم در پیاده‌روی روز اربعین حسینی در کشور عراق اشاره کرد و بیان داشت: این پیاده‌روی عظیم بیانگر عشق و ارادت مردم به حضرت سیدالشهدا (ع) بود و رعشه بر اندام استکبار، تکفیری‌ها و گروه داعش انداخت.

وی از آشنایی افکار عمومی جهان با ماهیت ظلم ستیزی حضرت ابا عبدالله حسین(ع)به عنوان پیام‌های مهم این پیاده‌روی یاد کرد و افزود: حدود 20 میلیون نفر از نقاط مختلف جهان در این آئین حضور یافتند و شور حسینی و قدرت مسلمانان را به جهان نشان دادند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه جنایات تکفیری‌ها و داعش تاثیری در مسلمانان ندارد، تصریح کرد: رابطه حسنه دولت‌ها و مرجعیت عراق و ایران از پیام‌های مهم این آئین بود و امیدواریم ایران در بازسازی عراق بتواند نقشی مهم و اساسی ایفا کند.

وی به روز وقف اشاره کرد و ادامه داد: وقف یک سنت حسنه الهی و صدقه جاریه است که دارای برکات بسیار زیادی در این دنیا و جهان آخرت است.

امام جمعه موقت بوشهر به اهمیت توسعه اقتصاد مقاومت در کشور اشاره کرد و ادامه داد: سنت حسنه وقف یکی از راه‌های تقویت اقتصاد مقاومتی است.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین