عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
مسؤول مركز پزشكي هلال احمر در عراق خبر داد؛
مسؤول مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در عراق با بيان اينكه در ايام اربعين با ازدحام جمعيت رو به رو بوديم به گونه‌اي كه تنها در يك روز ۴ هزار بيمار به درمانگاه مركزي مراجعه مي‌كردند، از فوت ۲۲ زائر ايراني در اين ايام و براساس آمار غير رسمي خبر داد.
عقیق:دكتر ماشاءالله رضايي مسؤول مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در عراق در ديدار نماينده بعثه مقام معظم رهبري به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده اين مركز در ايام اربعين حسيني پرداخت.

وي گفت: ۴ درمانگاه ثابت، دو چادر و ۴ واحد سيار پزشكي خدمات درماني خود را به صورت شبانه روزي به زائران ارائه مي‌كردند كه در حال حاضر ۲ درمانگاه ثابت، كار خود را ادامه مي‌دهند و در حال خدمت رساني به زائران هستند.

مسؤول مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در عراق با اشاره به فعاليت ۹ پزشك و ۹ پرستار در ايام اربعين در درمانگاه مركزي، گفت: هرچند انتظار اين ازدحام جمعيت را در كربلا پيش بيني نمي‌كرديم، اما نيروي انساني و تجهيزات ارسالي كافي بود.

وي با بيان اينكه در ايام اربعين كه با ازدحام جمعيت رو به رو بوديم در يك روز ۴ هزار بيمار تنها به درمانگاه مركزي مراجعه كردند، از فوت ۲۲ زائر ايراني در اين ايام خبر داد و گفت: البته اين تعداد به طور غير رسمي و بر اثر بيماري قلبي و تصادف اعلام شده است.

دكتر رضايي با اشاره به ارسال ۲۲ تن دارو از ايران براي ايام اربعيني حسيني، اظهار داشت: با مقدار داروي موجود در انبار مركز پزشكي پيش از ارسال اين داروها، با گذشت ايام اربعين نيز مقدار داروي فراواني در انبار باقي مانده است.


منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین