عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
آیت الله نوری همدانی:
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مهدویت نقطه اتصال همه مسلمانان است، گفت: حوزه‌های علمیه و علما نیز باید با اتکا به قدرت رسانه‌ای قوی بتوانند به اندیشه‌های باطل پایان دهند.
عقیق: آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با اعضای ستاد هماهنگ‌سازی فعالیت‌های مهدوی در سراسر کشور، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: انتظار فرج بهترین اعمال است، بنابراین از این حدیث متوجه بار معنایی کلمات می‌شویم.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به بهترین کارها در نزد خداوند، افزود: منتظر بودن برای ظهور منجی یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که در دین به آن تأکید شده که بار معنایی این کلمه به اجتماعی بودن انتظار فرج اشاره دارد.
 
وی با اشاره با تأکید به اهمیت ظهور امام مهدی(عج) در نگاه مسلمانان، تصریح کرد: ظهور یک حقیقت جاویدان است که سبب می‌شود مشکلات و تنگناها برطرف شود، بنابراین همه ما باید برای ظهور مقدمه‌چینی کنیم.
 
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اندیشه‌های ابن تیمیه، عنوان کرد: دشمن با تکیه نظریات ابن تیمیه برای دین و مسلمانان مشکلات زیادی را ایجاد کرده و در این راستا از همه قدرت‌های استکباری برای کوبیدن فرهنگ شیعه کمک گرفته است.
 
مرجع تقلید شیعیان گفت: حوزه‌های علمیه باید شرایطی را فراهم کنند تا دشمن نتواند علیه شیعه حرفی بزند و اگر کلامی برخلاف مصالح اسلام مطرح شد باید بتوانیم آن را به‌خوبی بدهیم.
 
وی با اشاره به توطئه دشمن برای هدف قرار دادن فرهنگ شیعی، بیان کرد: مهدویت نقطه اتصال همه مسلمانان است که دشمن با تکیه به اندیشه‌های ابن تیمیه درصدد از بین بردن فرهنگ انتظار و مهدویت در جوامع مسلمان است.
 
آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: قطر، کویت و عربستان در زمره کشورهای وابسته به صهیونیست هستند که اختلاف شیعه و سنی را به وجود می‌آوردند، بنابراین حوزه‌های علمیه و علما نیز باید با اتکا به قدرت رسانه‌ای قوی بتوانند به این اندیشه‌های باطل پایان دهند.
 

منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین