عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
توسط مرکز طبع و نشر قرآن کریم
کتاب شریف مفاتیح‌الجنان اثر مرحوم «شیخ عباس قمی» با ترجمه «شیخ حسین انصاریان» توسط مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران در قطع پالتویی منتشر شد.
عقیق:کتاب شریف «مفاتیح الجنان» با قطع پالتویی محصول جدید مرکز طبع و نشر قرآن کریم است.

«محمد بابایی» مدیر اجرایی مرکز طبع و نشر قرآن کریم در گفت‌وگو با فارس در خصوص مشخصات این کتاب گفت: کتاب مفاتیح‌الجنان با خط مرحوم نیریزی، ترجمه «شیخ حسین انصاریان» و شیوه کم علامت با قطع پالتویی در هزار و 227 صفحه توسط مرکز طبع و نشر آماده و به چاپ رسیده است.



علامت‌های این کتاب مورد بررسی آقایان عبد‌الرسول عبایی و ابوالفظل علّامی قرار گرفته و با دقت بالایی تنظیم شده است. همچنین در این کتاب کلمات اختلافی هم مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده کدام اصل و کدام بدل است و این کلمات با پرانتز و قلاب متمایز شداند.

وی این کتاب را از نظر کامل بودن منحصر به فرد دانست و گفت: پیش از این هم کتاب مفاتیح‌الجنان توسط برخی از ناشران در قطع پالتویی به چاپ رسیده بود که آنها برخی از ادعیه و موارد کتاب را حذف کرده بودند در حالی که خود «شیح عباس قمی» در انتهای مفاتیح بیان کرده که هر کس از این کتاب کم و یا به آن اضافه کند مورد لعنت خدا و رسول قرار می‌گیرد. البته مرحوم شیخ عباس قمی یک کتاب «باقیات‌الصالحات» هم دارد که اغلب با مفاتیح به چاپ می‌رسد که ما بنا داریم کتاب آن را در یک جلد مجزا به چاپ برسانیم.

مدیر اجرایی مرکز طبع و نشر از ارائه این کتاب در یک بسته چهار جلدی در آینده خبر داد و گفت: در آینده قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح‌الجنان را در قطع پالتویی به صورت یک بسته وارد بازار خواهیم کرد.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین