عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
از سوي ستاد فرهنگي اربعين حسيني؛
همزمان با آغاز راهپيمايي بزرگ عزاداري حسيني به سوي كربلاي معلي از سوي ستاد فرهنگي اربعين حسيني، نرم‌افزار ويژه اربعين منتشر شد.
عقیق:حجت الاسلام اميرمسعود حاجي ابراهيمي، مدير برنامه و محصولات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از انتشار نرم افزار ويژه اربعين حسيني از سوي ستاد فرهنگي اربعين خبر داد.

وي افزود: اين نرم افزار با قابليت نصب بر روي گوشي‎هاي اندرويدي با حداقل سيستم عامل ۲. ۲ ويژه اربعين حسيني تهيه شده است، در اين نرم افزار سعي شده است كه يك همراه مناسب براي زائران حرم اباعبدالله فراهم شود.

حجت‌الاسلام حاجي‌ابراهيمي خاطر نشان كرد: برنامه‌هاي اين نرم‌افزار بخش‌هاي مختلف را در بر مي‌گيرد كه سوره‎هايي از قرآن كريم، ادعيه شامل ادعيه‎هاي خاص اربعين و ادعيه‌هاي مرتبط، بخش‎هايي از بيانات مقام معظم رهبري با موضوع اربعين، خطبه حضرت زينب سلام الله عليها و خطبه حضرت سجاد عليه السلام از جمله برنامه‌هاي اين نرم‌افزار است.

مدير برنامه و محصولات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري اظهار كرد: همچنين متن مربوط به اربعين شامل احاديث، بررسي اهميت زيارت پياده در متون ديني، سابقه گريه و سوگواري بر سيد الشهدا، ديدگاه اهل سنت در مورد گريه و سوگواري، رمز و راز اربعين است.

وي افزود: بخش ويژه مداحي نيز شامل يك پخش كننده ويژه صوتي مي‌باشد كه چندين مداحي خاص اربعين را در بر دارد و سعي شده است به گونه‎اي آماده گردد كه به سهولت قابل استفاده در راهپيمايي باشد، اين پخش كننده امكان عقب و جلو بردن صدا، رفتن به مداحي بعدي و قبلي، تكرار مداحي فعلي، پخش غير مرتب ليست مداحي‎ها، و نمايش ليست مداحي‎هاي در حال پخش را دارد.

حجت‌الاسلام حاجي ابراهيمي ادامه داد: در اين برنامه سعي شده است كه ظاهر مناسب و زيباي ايراني اسلامي طراحي گردد و اغلب بخش‎ها قابل جست و جو باشند.

وي گفت: اين برنامه به گونه‎اي طراحي شده است كه نمايش مناسبي در تمام گوشي‎ها داشته باشد و حتي در گوشي‎هايي كه قابليت نمايش حروف فارسي را ندارند به درستي متون را نمايش دهد.

براي دريافت نرم افزار ويژه اربعين حسيني اينجا كليك كنيد.


منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین