عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
اختصاصی عقیق/ پاسخ صریح جواد مقدم به شایعات +صوت مداحی درباره رهبر انقلاب و شهدا
سید جواد ذاکر وقتی از دنیا رفت، همه فهمیدند که عاشق این نظام بود، ولی من در زمان حیاتم می‌گویم، همه بشونید، من عاشق رهبرم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستم. من دنبال رضایت سیدالشهدا هستم ...

عقیق: جواد مقدم، مداح جوانی است که هرازگاهی شایعاتی درباره‌اش مطرح می‌شود. چندی پیش بود که یک فایل صوتی از او منتشر شد و عده‌ای با شنیدن آن، تصور کردند که جواد مقدم حرف‌هایی علیه ولایت فقیه بر زبان آورده است. اما این ذاکر جوان، با صراحت اعلام کرد که به هیچ وجه چنین منظوری نداشته و همواره خودش را سرباز ولایت فقیه می‌داند.

هر چند که می‌توان انتقاداتی به روش‌‌ها و گفتارهای مقدم و بسیاری از ذاکران شناخته شده دیگر داشت، اما قرار دادن او در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدفی است که توسط جریان‌های خاص که به دنبال نفوذ در هیات‌ها هستند دنبال می‌شود. جریان‌هایی که در چند ماه اخیر سعی داشتند با پرداخت مبالغ سنگین به جواد مقدم، او را مصادره کنند که خوشبختانه ناکام ماندند. جواد مقدم تصمیم گرفت خودش به این شایعات پاسخ دهد و با صراحت ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را اعلام کند تا جای هیچ تفسیر دیگری باقی نماند. این حرف‌های جواد مقدم آب پاکی را روی دست شایعه‌سازان و موج‌سواران این جریان می‌ریزد. عقیق لازم دانست تا این سخنان را برای حفظ وحدت هیئات انقلابی منتشر کند:

بنده مدتی پیش صحبت‌هایی در جلسه‌ای در تهران داشتم که عده‌ای قصد داشتند با جوسازی آنها را مقابل ولایت فقیه قرار دهند. به همین دلیل تصمیم گرفتم این نکته‌ها را بیان کنم تا دیگر کسی آب به آسیاب دشمن نریزد. من نوکر امام حسین هستم و پای ولایت فقیه جانم را هم می دهم. پای رهبرم ایستاده‌ام. پای نظام هم می ایستم و هیچ کس نمی‌تواند این رشته را پاره کند.

الان مدتی است که برخی جریان‌ها می‌خواهند نوکران امام حسین را خراب کنند و به هر بهانه‌ای را آنها را مقابل رهبری عزیز قرار دهند، اما این کلک‌ها قدیمی شده است. در مورد سید جواد ذاکر این حرف‌ها را می‌زدند تا آنکه سید جواد صحبت کرد و گفت من ولایت فقیهی هستم. حالا من می‌خواهم حرف‌هایم را بزنم و به کسی اجازه برداشت ندهم. همه شایعه‌سازان بدانند؛ جواد مقدم ولایت‌فقیهی است و ولایت فقیهی می‌ماند. منظورم از ولی فقیه رهبرمان است که پرچمدار این انقلاب است. من پای خون شهدا و رهبر و امام و انقلاب می‌ایستم و اگر گاهی اوقات از برخی اتفاقات انتقاد می‌کنیم، برای آن است که مسائلی را می‌بینیم که اتفاقا دل رهبرمان را هم خون می‌کند. مگر حضرت آقا کم تذکر می‌دهند؟ چرا آنهایی که وظیفه دارند به حرف‌های ایشان گوش نمی‌دهند؟ اگر ما به ربا و رشوه و اختلاس هجمه می‌کنیم، به دلیل آن است که عاشق انقلابیم و می‌خواهیم شاهد این اتفاقات نباشیم، آن وقت می‌خواهید با این حرف‌ها ما را مقابل ولایت‌فقیه قرار دهید؟ ما از این ناراحتیم که رهبرمان از برخی کارها خون دل می‌خورد. کسی که یک تنه ایستاده و این کشور را مدیریت می‌کند. شخصی که در بهترین نقطه های تهران خانه های ویلایی چند میلیاردی می سازد چه ربطی به رهبر دارد؟ چرا انتقاد به این افراد را مقابله با نظام تلقی می‌کنید؟ هر چقدر هم می‌گوییم ما منظورمان افراد دیگری است که دل رهبر را خون کرده‌اند، کسی گوشش بدهکار نیست. می خواهند مردم و مداحان و شیعیان را به جان هم بیندازند. بعضی‌ها زندگی‌شان از راه اختلاف افکنی می‌گذرد. می‌خواهند شیعه و سنی را به جان هم بیندازند، بین شیعه و شیعه، سنی و سنی، عرب و عجم، مداح و نظام و خلاصه هر کس که می‌توانند فتنه‌ای ایجاد کنند.

کور خوانده‌اند کسانی که فکر می کنند می‌توانند اینگونه ما را در مقابل نظام مقدس و رهبر عزیزمان قرار دهند، ما اگر انتقادی هم می کنیم بنا به فرمایش آقاست که فرمودند اگر انتقادی دارید بگویید. خودشان هم بارها در این باره تذکر داده‌اند، مداحان بزرگ‌تر از من هم فرموده‌اند.

من اگر گفتم حضرت آیت‌الله! منظورم به آنهایی است که عکس من را با فتوشاپ کنار عکس فلان آقا گذاشته‌اند و بعد هم شایعه کردند جواد مقدم حامی فلان مرجع و فلان آدم است. من را به آدم‌هایی وصل کردند که قصد داشتند با وعده پول و وام و زمین و حسینیه، من را حامی خودشان کنند. مگر منی که خودم را نوکر سیدالشهدا می‌دانم، می‌توانم به راه شهدا خیانت کنم؟ من جانم را برای رهبرم می‌دهم. باور کنید امروز، اروپایی‌‌ها و آمریکایی‌ها هم فهمیده‌‌اند که هر چه آقا می‌گوید درست است، مگر می‌شود ما که زیر سایه رهبری ایشان هستیم، رهبرمان را قبول نداشته باشیم؟ مردم ساده زیستی و درایت رهبرشان را می‌بینند، چطور می‌شود به این رهبر پشت کرد؟ به ما می‌گویند بهترین حسینیه را در بهترین نقطه تهران به شما می‌دهیم، فقط از فلان آقا حمایت کن، اما من تنها عکس کسی را به سینه می‌زنم که شهدا به سینه داشتند. من عکس کسی را پشت سرم می‌گذارم که شهدا برایش خون دادند، من زیر پرچمی سینه می‌زنم که عطر شهدا داشته باشد. جواد مقدم ولایت فقیهی بوده و خواهد ماند و این را مایه افتخار خودش می‌داند. خدا را شکر با تمام مشکلات مملکتمان دست امام زمان است، روزی یکی از مسئولان طراز اول کشور به من گفت که بزرگتریم افتخارم را روضه خوانی برای امام حسین می دانم. خدا را شکر از این مسئولان هنوز در کشور ما هستند و باید خدا را شکر کنیم که در چنین کشوری زندگی می‌کنیم.

در چنین شرایطی برخی از افرادی که خودشان کارنامه سیاهی دارند به من می‌گویند ضد ولایت فقیه! من که می‌گویم جانم را، زندگی‌ام را، اصلا همه چیزم را فدای ولایت فقیه می‌کنم. ما ضد ولایت فقیه هستیم؟ کور خوانده‌اید! سید جواد ذاکر وقتی از دنیا رفت، همه فهمیدند که عاشق این نظام بود، ولی من در زمان حیاتم می‌گویم، همه بشونید، من عاشق رهبرم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستم. من دنبال رضایت سیدالشهدا هستم و این حرف‌ها را می‌گویم، به عده‌ای هم گفته‌ام که دیگر من را دعوت نکنید، چون نمی‌توانم پا روی اعتقاداتم بگذارم. اگر روز قیامت شهدا جلوی من را بگیرند، می‌گویم که من ایستادم، به اندازه توانم، هر چند که خیلی‌ها نایستادند. خداوند ان شاءالله به حق مهدی فاطمه رهبر عزیزمان را حفظ کند.

مداحی شنیدنی جواد مقدم  در وصف رهبر معظم انقلاب

 

دریافت


  مداحی در شب ششم محرم 93 - «فکه و مجنون ، کرخه و کارون »

  دریافت

مداحی در شب ششم محرم 93 - «این دل تنگم عقده ها دارد »

 


دریافت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
75
21
یعنی الان جواد مقدم مثبت شد؟ ای کاش درباره پاکتهاش هم توضیح می داد؟
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
امان از بهانه جوها!!
حسين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
بزرگوار درباره پاكت شما نميتوني توضيح بخواي...به نظرم بري يه سرچي تو كاراي خودت بكني ميبيني هزر تا ازين بدتراش تو كارت هست...پس لطفا حاشيه نرو
سید علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
این چه حرفیه شما میزنی
ناشناس
| -
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
آقاي ناشناس فكر كن بعد پيام رو ارسال كن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
به تو چه؟؟؟ مگه پولشو تو میدی!!!
شما چرا در مورد آقا هلالی یا بنی فاطمه یا کریمی حرف نمی زنید
فقط ماله آقا جواد بیت الماله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
خیلیم حرف درستی زدی احسنت
این مزدشون تو این دنیا از امام حسین ع گرفتن
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
36
29
انسان باید بارفتارش نشون بده که عاشق نظام و رهبری. نه با گفتارش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
مثلا تو همه کارهایی که می کنی، مورد تایید آقاست؟ بابا تو رو خدا منطق داشته باشید. کسی که میگه من عاشق آقام، باید قبول کنیم. و گرنه هیچ کس صد در صد مورد تایید آقا نیست
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
شما هم همینطور
افلا تعقلون ؟!؟!
فکر کنید بعد نظر بدید
علی از قم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
5
53
زنده باد عقیق
وقتی کسی خودش اعلام می کنه عاشق نظام و رهبر معظم انقلابه چرا بعضی دوست دارن بفرستنش تو صف دشمن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
25
12
به عمل کار برآید
به سخن دانی نیست
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
عاشق این هستید که افراد رو از نظام و انقلاب به زور هم که شده دور کنید و برانید؟؟؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
6
31
عقيق دمت گرم.کور بشه هرکى نميتونه وحدت مداح هارو ببينه.ممنونم از آقا جواد مقدم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
1
17
با سلام و عرض خسته نباشی به مسئولین محترم و زحمت کش سایت عقیق ، خطاب بنده حقیر به افرادی که اولین نظرات را با نام ناشناس گفتن این است که چرا و الله وکیلی چرا میخواهید با این نظراتون درمورد نوکر حضرت زهرا سلام الله سوژه پشت سوژه برای دشمنان اهل بیت علیهم السلام و این نظام درست کنید تو رو بحق مظلومیت حضرت سیدالشهداء علیه السلام دست از این کاراتون بردارید اگر آقای مقدم این حرف ها رو هم الان عنوان نمیکردند کسی نباید بگه ایشون ضد ولایته !!! حالا که رودرروی ملت این حرفها رو بازگو کردند شما دارید ایشون رو خراب تر جلوه میدهید تو رو بخدا قضاوت رو بگذارید بعهده خالق مخلوقات ... التماس دعا یاعلی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
3
23
اكثر بچه هياتي ها شدن راديكال بخدا خسته شدم

اين بنده خدا داره ميگه جونم رو ميدم برا رهبر اون وقت يه عده راديكال اومدن گير ميدن

اين جماعت كه گير ميدن همونايي هستن كه به حاج منصور هم گير ميدن بع اقاي سازور گير ميدن. كلا كارشون راديكال كردن مردم هياتيه بابا دست ور داريد توروخدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
3
17
یه عده دنبال دفع حداکثری هستند،...
اگر این عده خودشان دفع شوند. خودبخود شاهد جذب حداکثری هستیم...
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
4
18
احسنت به این ولایت مداری
amirhasan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
5
19
دمش گرم كه به همه شايعه ها پايان داد.

البته خواهشا منبع دقيق اين سخنان و هم قرار بديد. اين حرفها كي و كجا زده شده؟؟
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
صوت کامل همه حرفها موجوده
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
11
16
اگر نوکر آقا باشه هرچی میگیره نوش جونش ، درود بر مداح ولایت مدار
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
به خودش مربوطه
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
19
5
جالبه چه جور وادار مي كنن ادم حرفشو پس بگيره آقاي نقويان همين جوري و الا آخر.....
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
شما همون عده ای هستید که آقا جواد مقدم گفت نونشون رو از اختلاف در میارن درسته؟؟!!

بنده از آشنایان آريالای نقویان هستم و حرفهای ایشون هم کاملا دچار سوء برداشت امثال شما شد.
یه خواهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
2
8
انی سلم لمن سالکم و حرب لمن حاربکم

زیارت عاشورا درس هست برای همگی ما..
ایا در عمل دوست هستیم با دوستان اهل بیت و
با دشمنانشون دشمن؟
ایا اگه یه کسی که مذهبی نباشه و این صفحه رو ببینیه نمیگه این ها با خودشون هم دعوا دارند
ایا اینکه گناه کسی رو ندیده بشوریم درسته؟
ایا میتونیم اون دنیا جوابش روبدیم؟

ان شالله گاهی اوقات با قضاوت بی جا
و ندانسته دل امام زمان رو درد نیاریم..
هرکس برای اهل بیت میخونه
حرمت داره چون برای اهل بیت داره کار میکنه اگر هم کسی نقصی داره
دعا کنید
همین..
یادمون نره همه ما انسان هستیم
و همگی ما خطا میکنیم
پس هیچ وقت قضاوت نکیند به عنوان یه خواهر کوچکتر عرض کردم
موفق باشید
اتنظار فرج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
10
10
من به صحبت های ایشون کاری ندارم ...مداح ، یک الگو برای بچه هیاتی هاست .... هر کاری که انجام بده ، جلو دیده ......
هر مداحی که سبک نوحه هاش ، آهنگ های پاپ و جاز و راک باشه و رفتن در هیاتی که زیر بیرق ... باشه ،،،، یعنی مخالف حضرت آقا و صحبت های ایشونه ............
چون حضرت آقا ، در مورد سبک بعضی از مداحی ها اعتراض دارند و ناراحت هستند و ایشون ار وحدت صحبت می کنند ، در صورتی که ...
پاسخ ها
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
کی گفته مداح الگو هست ؟ ما این همه عالم و فرهیخته داریم . پیر و مرشد داریم که سالها ریاضت کشیدند . الگوی بچه هیاتی ها امثال اقا مجتبی تهرانی و امثال اینا هستند که فی الواقع خادم امام حسین بودند نه مداح های محترم !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
12
2
نون رو به نرخ روز خوردن چی هست اصلا..زمان خیلی چیزها رو مشخص میکنه
سیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
2
20
آقافرمودند همه صراحتا موضع خودشان رامشخص کنند آقاجوادمقدم هم صریج حرف زدند
حالا اگرمن ازسبک مداحی ایشان خوشم نمیاد به اعتقاد قلبی ایشان نباید طعنه زد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
4
1
به نظر من دنبال این دعوا ها نرید شاید حرفی قبلا زنده باشد ولی الان پشیمون شده و در خدمت رهبری باشد ، به قول حضرت آقا ملاک حال فعلی افراد هست
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
3
9
از رک بودنش خوشم اومد.
جعفر
|
ROMANIA
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
1
3
خب.دیگه چه خبر!؟!؟
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
3
3
خوبه که به ایشون بفرمایید فقط به گفتن نیست؛ در عمل هم باید اثبات کنند. اگر حقیقتاً معتقد به ولایت فقیه هستند، به منشور رهبری درخصوص مداحی عمل کنند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
10
2
چی شده
حالا میخواید اینو بلدش کنید
هر کسی ارزش دفاع نداره ها
خدا آخرعاقبت ما رو بخیر کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
4
2
عقیق عزیز مداحی های که گذاشتی سال 91و 92 مکرر اندر مکرر در جلسه هفتگی های جواد مقدم اجرا شده
مرداد ماه امسال هم فایل صوتی ار ایشان پخش شد که گویای همه ی حرفهای بی پرده جواد مقدم بود
به علاوه در همان جلسه شوری در مدح رهبری خواندند که قبل از این سال 88 از جواد مقدم شنیده بودیم
نمیدانم چرا امروز این خبر را رسانه ای کردید!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
پشیمونی بگو پاک کنن دیگه هم رسانه ای نشه
والاع بخدا با این نون هاشون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
0
8
به قول رضا هلالی میگه بچه قرتیه محرم اومد حاجتشو گرفت رفت!!
ولی ما هنوز داریم باهم سر سینه زدن و فلان مداح با هم بحث می کنیم...
مسعود بازپر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
0
9
خدایی دم کربلایی گرم که خط خودشو مشخص کرد....تا کور شود هر آنکه نتواند دید
مهدی خادم
|
ROMANIA
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
2
5
آفرین به برادرم جواد مقدم
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
2
3
نذارید بگم خودم تو مجلسی بودم که ایشون حرفی زد در مورد برهنه شدن یا مسائل دیگه
در حالیکه گوشی کسی که داشت فیلم برداری میکرد رو سریع ازش گرفتند که نکنه منتشر بشه
!!!!!!!!!!!!
باز هم هیچی نگیم!!!!!!!!!!!چطوره؟
جواد مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
1
0
سلام بنده آقای خادم نمیشناسم
سرباز حسین زمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
0
1
اگر ولایت فقیه و امام خامنه ای را قبول داشته باشد دمش گرم
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
0
0
سلام خدمت دوستان
عزیزان من به قول دوستان
به عمل کار برآید
به سخن دانی نیست
من هم کسانی رو می شناسم که حرف میزنن ولی عمل نمی کنن
یکیش که مداح هم هست وتوی تهران وجدیدا هم از ایشون صوتی بیرون آمد که ما زیر نظر هیچ گروهی نیستم ومن عاشق رهبر و... هستم در حالی که توی هیئت ایشون تمام صحبت های حضرت آقا نقص می شود
یک صوتی هم از ایشون هست(جواد مقدم)که گفتن رهبری می گن سبک غربی نخونید من هم دیگه نمی خونم من مطیع امر رهبری هستم و... در حالی که می بینی این آقا غیر از سبک هاشون در روز میلاد امام رضا در قم بر می داره غیر از حرف حضرت آقا عمل می کنه وبعد از شادی شورو می کنن لخت شدن وسینه زدن این چه طور ولایتی هست؟
درست ما هم خودمون ولایتی اصیلی که حضرت آقا میگن نیستیم ولی تا حدودی آن چیزی که از دستمون بر می آد رو انجام می دیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
0
0
«مگر حضرت آقا کم تذکر می‌دهند؟ چرا آنهایی که وظیفه دارند به حرف‌های ایشان گوش نمی‌دهند؟»

آقای مقدم! یعنی شما خودتون رو مخاطب تذکرات حضرت آقا نمیدونید؟
شما چرا گوش نمی‌کنید؟
شما چرا سبک مداحی خودتون رو اصلاح نمی‌کنید؟!
سید عبدالله عابدین مطلق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
0
0
سلام بنده عرضم اینه مداحان اهلبیت وقتی به جایی میرسن هر جا میخوان مداحی ببینن بزرگ شده میخوان تخریبش کنن مثل کربلایی مصطفی مروانی و جواد مقدم و...مداحان
نمیدونم چرا ما دست از این کارها برنمیداریم به جای اینکه بیایم منافقین رو دست شون رو رو کنیم چسبیدیم مداحان رو خراب کنیم بعد اسم مون رو شیعه مینامیم ....
دوستدار کربلایی حسین عینی فرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
0
سلام.
هرمداحی یه سبکی داره وهرکسی ازراهی به سعادت میرسه.
حالا هرکی مختاره راهی که باسلیقش جور درمیاد را انتخاب کنه البته نه هرراهی....
جواد مقدم هم دیگه شغلش مداحیه وهرپولی هم میگیره حقشه.واینوهم بدونید مقدم مبلغ تعیین نمیکنه الان دوساله مقدم محرم میاد قم و حقشو هم یه خیر که خدا اجرشو بده تقبل میکنه،حالا چقدرمیده خودش میدونه وهرچقدرهم میده نوش جان مقدم.
یاعلی(دوستدار کربلایی حسین عینی فرد)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
0
من نمیدونم کدوم مداح خوبه کدوم بد فقط میدونم سیدجواد ذاکر یکی بود و عاشقشم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین