عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۴۴۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
مسؤول ستاد بازسازي عتبات عاليات استان خوزستان از رونمايي زيورآلات اهدايي بانوان اين استان خبر داد.
عقیق:حجت الاسلام موسوي در اين باره گفت: طلاهاي اهدايي مردم استان به اين ستاد از سال ۸۹ تاكنون ۲۵ كيلوگرم طلاي اهدايي به ارزش بيش از ۲ و نيم ميليارد تومان است.
وي افزود: طلاهاي جمع‌آوري شده به ستاد بازسازي عتبات عاليات كشور ارسال و در حرم‌هايي كه به آنها اهدا شده‌اند، استفاده خواهند شد.
مسؤول ستاد بازسازي عتبات عاليات استان خوزستان همچنين اظهار داشت: ۱۱ نفر از نيروهاي فني و ماهر اين استان به منظور برپايي و تجهيز موكب‌هاي بين راهي استقبال از عزادران اربعين حسيني مسير نجف تا كربلا عازم كربلاي معلي شده اند.
موسوي با اشاره به خيل كثير مشتاقان وعزاداران ايام اربعين حسيني در مسيرهاي منتهي به كربلاي معلي گفت: اين ستاد اقدام به برپايي و تجهيز موكب هايي براي استقبال و پشتيباني از زايران كرده است. اين فرصتي براي عشق‌ورزي به اهل‌بيت(ع) عصمت و طهارت است.
وي يادآور شد: تاكنون از استان خوزستان ۱۶۱ نفر از نيروهاي فني و ماهر به صورت افتخاري به منظور مرمت و بازسازي حرم‌هاي مطهر در عراق شده اند.
از سوي ديگر حجت‌الاسلام قاضي‌دزفولي در جلسه ستاد بازسازي عتبات دزفول گفت: حرم‌هاي اهل بيت از مصاديق بندگي خداست و اهل تقوا در آباداني مساجد كه مظاهر مكان بندگي و عبوديتند مي‌كوشند.
وي افزود: ستاد عتبات ستادي مردميست كه با بودجه و امكانات دولتي اداره نمي‌شود بلكه محلي براي جمع آوري و جذب كمك‌هاي مردمي است.
در ادامه اين جلسه همچنين ذبيح‌الله‌زاده، مسؤول ستاد عتبات عاليات اين شهرستان با اشاره به اينكه بازسازي صحن حضرت زهرا و حضرت زينب(س) در حرم امام علي(ع) در دستور كار ستاد خوزستان قرار گرفته، گفت: صحن فاطمه‌زهرا اولين سازه با فرهنگ ايراني اسلامي در جهان تشيع است.
وي اظهار اميدواري كرد با پشتيباني امام جمعه و مردم اين شهرستان ستاد اين شهر بتواند تعهدات خود را عملي سازد.



منبع:حج
211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین