عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
عقیق: با توجه به خیل عظیم مشتاقان حسینی که هر ساله در قالب کاروان‌های پیاده‌روی از نجف اشرف تا کربلای حسینی حرکت می کنند و بالغ بر میلیون‌ها نفر در آن حضور دارند، این نیاز ایجاد شد که نمایندگان معارف دینی در بین کاروان‌های حسینی حضور پیدا کنند تا بتوانند پاسخگوی مسائل دینی و برگزاری مراسم‌های مذهبی باشند.

از این رو طرح طوبای اربعین به صورت خود جوش در مؤسسه ایمان ماندگارکه تحت اشراف آیت‌الله محمدعلی جاودان قرار دارد تصویب شد.

در صورت امکان از روحانیون توانمند و مشتاق به تبلیغ بصورت جهادی برای اعزام به کربلا ثبت‌ نام می‌نماید تا کاروان‌های مشتاقی که به صورت آزاد برای عزاداری اربعین شرکت می‌کنند در صورت علاقه‌مندی با آنها ارتباط پیدا کرده و روحانیون را همراه این کاروان‌ها به کربلا اعزام کنند.

 حدود یک صد نفر از مبلغان بزرگوار که غالباً از طلاب سطوح عالی حوزه و دارای توانمندی‌های تبلیغی و مهارتی بالایی هستند آماده اعزام به کاروان‌های پیاده‌روی اربعین هستند که در صورت نیاز این تعداد افزایش خواهد یافت.

کاروان‌ها می‌توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره  3000191941 مشخصات اجمالی خود را مانند نام کاروان، منطقه و استان کاروان، نام مسئول هیأت و شماره تلفن، تعداد تقریبی کاروان و زمان اعزامشان را اعلام کرده تا در زمان مناسب نسبت به اعزام روحانی برای آنها اقدام شود.

 پایگاه اطلاع‌رسانیyasayedalshohada.ir


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین