عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
اعزام دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات از ۶ آبان ماه با اعزام يك كاروان دانشجويي از استان سيستان و بلوچستان آغاز شد و تا اول دي ماه در سراسر كشور ادامه دارد كه در طول اين مدت ۱۰۸ كاروان از دانشگاهيان به صورت زميني و هوايي از سراسر كشور عازم عتبات عاليات مي‌شوند.
عقیق: محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: اعزام دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات از ۶ آبان ماه با اعزام يك كاروان دانشجويي از استان سيستان و بلوچستان آغاز شد و تا اول دي ماه در سراسر كشور ادامه دارد كه در طول اين مدت ۱۰۸ كاروان از دانشگاهيان به صورت زميني و هوايي از سراسر كشور عازم عتبات عاليات مي‌شوند.
وي افزود: اين كاروان‌ها شامل اساتيد دانشگاه ها، كارمندان، دانشجويان دختر با يكي از محارم، پسران و متاهلين مي‌باشد.
زارع گفت: تاكنون ۶۴ كاروان راهي عتبات عاليات شدند و هم اكنون ۹ كاروان دانشجويي در كربلاي معلي و ۶ كاروان ديگر در نجف اشرف مستقر هستند.
معاون اعزام ستاد در خصوص برنامه‌هاي ويژه كاروان‌هاي دانشگاهي گفت: از برنامه‌هاي ويژه كاروان‌هاي دانشگاهيان در عتبات مي‌توان به بازديد از موزه حرم حسيني، اماكن تاريخي اطراف حرم در نجف اشرف و كربلاي معلي اشاره كرد. همچنين نمايندگان ستاد در دو شهر نجف و كربلا مستقرهستند و جهت بهره وري معنوي زائرين مداح و خبرنگار نيز جهت پوشش خبري مستقر شده است.
وي ادامه داد: از مزيت‌هاي عمده كاروان‌هاي عتبات دانشگاهيان يكدست بودن كاروان و اعطا وام قرض الحسنه يك ميليون توماني به زائرين دانشگاهي است.
معاون اجرايي ستاد گفت: همزماني اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات در ايام ماه‌هاي محرم و صفر شور و حال خاصي به زائرين دانشجو بخشيده است و ما در اين دوره با استقبال بي نظير دانشگاهيان جهت تشرف به عتبات عاليات مواجه هستيم.
زارع گفت: زائرين در سه درجهA، B، C به عتبات اعزام مي‌شوند و با توجه به دوري و نزديكي هتل‌ها به حرم در دو شهر نجف و كربلاي معلي قيمت‌ها متغير است.
گفتني است دانشجويان ۳ روز در شهر نجف اشرف و ۴ روز در كربلاي معلي مستقر هستند.
لازم به ذكر است، ثبت نام مجدد از متقاضيان عتبات متعاقبا از سايت لبيك اعلام خواهد شد.


منبع:لبیک
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین