عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
سخنان حاج منصور ارضی در حسینیه لباسفروشها
بیائیم از هیئات در دهه دوم و سوم محرم حمایت کنیم فقط دهه اول نباشد بعضی‌ها می‌خواهند عاشورا را با تعطیلات کریسمس مقایسه کنند...
عقیق: مراسم قرائت زیارت عاشورا و عزاداری سه شنبه گذشته در حسینیه صنف لباس فروشها با سخنرانی و مداحی حاج منصور ارضی برگزار می شود.

صوت این مراسم را بشنوید
نکاتی از سخنان حاج منصور ارضی را بخوانید؛

 حقیقت ماه صفرنیز پیروزی دیگر است گر چه بزرگان ما فرموده اند محرم ماه پیروزی است . ماه صفر سخت‌ترین و آخرین مرحله برای کاروان ابی عبدالله علیه السلام بوده است . در این دو سه روزاول صفر همه چیز بهم ریخت این دختر(حضرت رقیه سلام الله علیها) مظلومیت ابی عبدالله(ع) را تجلی داد و الا دشمنان که شرابشان را خوردند و باز به سر ابی عبدالله(ع) اهانت کرده و کفرشان را اعلام نمودند و لذا می‌ گویند در این ماه مخصوصاً روز سوم ماه صفر را صدقه بدهید نماز دارد و یک لعن  هم دارد که لعن  برآل ابی سفیان است یعنی نابودی آنها از همین جا شروع شد الان هم دشمنان می‌خواهند آل ابی سفیان و آل مروان  و دیگر جنایتکاران صدر اسلام را را زنده کنند!باید بدانیم این لعنها افضل بر صلوات است چه لعن‌های زیارت عاشورا چه از اذکار و اعمال نام برده در ایام مختلف مثل روزسوم صفر که صد مرتبه لعن برآل ابی سفیان وارداست ، این نشان دهنده این است که تو هم می‌توانی در نابودی کسانی که جنایت کردند شرکت نمایی . سعی کنیدزیارت عاشورا را برای طلب حاجت دنیایی نخوانید کارتان بیشتر گره می‌خورد ولی برای طلب برائت نیت کنید.

در مورد باقی «زیارت جامعه ائمه المومنین» باید گفت که به مناجات می‌رسیم و خواسته‌های زیبایی رابیان می‌دارد که باید بخوانیم ولی اصل این است که اگرما می‌خواهیم شرکت کنیم در راه می‌توانیم با همین مناجات و ادعیه شروع کنیم .

 

اثر شهادت این طفل در خرابه، همه نقشه هارا به هم ریخت

دشمنان به خیالشان با فرستادن سر  ابی عبدالله (ع)به خرابه کاری کردند! درخرابه شام از امام چهارم(ع) سوال شد؛آقا جان این سرباز‌های رومی اینجا چه می‌کنند ؟ فرمودند این‌ها دستور دارندنیمه شب دیوار خرابه را روی سرما خراب کنند. این یک واقعیتی است که این اروپایی‌ها هر جا که می‌توانستند به اسلام ضربه بزنند حاضر بودند چه از گذشته و چه حال، ولی خدا اراده نکرد بود و اثر شهادت این طفل در خرابه همه نقشه‌های آنها را به هم ریخت و شهر را نیز به هم ریخت.

 

عدّه ای شبه مداح،کارهایی می‌کنند که همه را با یک چوب می‌زنند!

درست است برخی ازاهل شام هم عزاداری کردند بله دشمن برای کاراوان اسرا عزاداری کرد ولی این عزاداری قبول نیست! مثل الان که یک عده ای دارند عزاداری می‌کنند ولی می‌خواهند عزاداری راتخریب کنند.می بینید چه جنجالی به راه افتاده و عده ای شبه مداح کارهایی می‌کنند که همه را هم با همین چوب می‌زنند. همه این اتفاقات دارد می‌افتد! شاید مثل سر امام حسین علیه السلام سر ما را هم از تن جدا کنند– خدا کند – اگر اسلام به خون ما می‌ماند ما که بالاتر از امام حسین علیه السلام نیستیم گرچه از ما بالاتر خون‌های عظیم شهدا بود که ریخته شد به پای شهدای کربلا و اهل بیت(ع) ان شاء الله ما هم همین طور خونمان ریخته شود.

شما دقت کنید ماه صفر است به هر وسیله ای می‌خواهند محبین اهل بیت(ع) و شیعیان را اذیت کنند وقتی یک عده را با چند هزار عقرب سیاه می‌گیرند که اینها می‌خواستند اینها را در راه پیاده روی زائرین اربعین بریزند تا مردم را آزار بدهند که اگر خودشان از دور یا نزدیک نتوانستند بزنند این عقرب‌ها یک ضربه ای بزنند نمی‌دانند وقتی خدا اراده نکند اتفاقی نمی‌افتد .

 

 می خواهند عاشورا را با تعطیلات کریسمس مقایسه کنند

وضعیت شام بعد از چهل سال به هم ریخت ، شما دقت کنید ماهم در ماه صفر می‌توانیم دلهایی که نعوذ بالله خانه شیطان شده به هم بریزیم ! محبت اهل بیت(ع) را در این خانه جای بدهیم . این سوال را از خودت بپرس! اگر توانستی که الحمدالله و الا باز زیارت عاشورا آمدیم وزود می‌خواهیم به سرکاربرویم که دیر نشود!

بیائیم از هیئات در دهه دوم و سوم محرم حمایت کنیم فقط دهه اول نباشد بعضی‌ها می‌خواهند عاشورا را با تعطیلات کریسمس مقایسه کنند چون از مجلس امام حسین(ع) خسته می‌شوند دیگر کار  را به اینجا‌ها می‌رسانند دیگر ان شا الله دشمن شاد نشویم و وارد بازی دنیا نشویم همین باعث می‌شود که خدا را رزّاق ندانیم چرا مثلاً میبینی برخی منتظر مذاکره بودند تا به نسبت آن جنس بخرند و بفروشند خدایا ما را دین دار قرار بده خدایا اکبر هّمّ ما را دنیا قرار مده!



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
1
5
در منبر مداحی حتماً در اول، فصلی اختصاص بدهید به نصیحت یا بیان معارف به زبان زیبای
"شعر".... اصلاً رسم مداحی از قدیم ای نطوری بوده است؛ الان یک مقدار آن رسمها کم شده....
رهبرمعظم انقلاب
حاج باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
0
1
حاج آقا به نکات ظریفی اشاره کردن-سلامتیشون صلوات
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین