عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
امشب در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود
حاج اسماعیل لآلی پیر غلام و خادم 90 ساله حسینیه بزرگ فرحزاد و پدر بزرگوار 2 شهید است که افتخار خدامی این حسینیه را موروثی و از پنج نسل از نیاکان خود، دریافت کرده است.

عقیق : پنجمین روز مراسم تجلیل از مفاخر حسینی با عنوان پرده عشاق با تجلیل از حاج اسماعیل لآلی خادم حسینیه اعظم فرحزاد و پیرغلام اهل بیت(ع)، روز چهارشنبه 5 آذر در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.

به گزارش عقیق، حاج اسماعیل لآلی پیر غلام و خادم 90 ساله حسینیه بزرگ فرحزاد و پدر بزرگوار 2 شهید است که افتخار خدامی این حسینیه را موروثی و از پنج نسل از نیاکان خود، دریافت کرده است.

حسینیه بزرگ فرحزاد قدمتی 350 ساله دارد. این حسینیه در تمامی مناسبت ها و اعیاد اسلامی و بالاخص در ایام محرم و صفر، ویژه برنامه های خاصی را برای شهروندان تدارک می بیند. روضه خوانی، اجرای سخنرانی با دعوت از سخنرانان مطرح، اجرای برنامه های فرهنگی و پذیرایی ظهر و شب از عاشقان و عزاداران حسینی در تمام یک ماه محرم به تعداد تقریبی 4000 نفر در هر وعده از برنامه هایی است که توسط 70 خادم این حسینیه برنامه ریزی و اجرا می شود.

پنجمین روز از برنامه پرده عشاق ساعت 17:30 در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، فاز یک، خیابان ایران زمین شمالی برگزار خواهد شد.  

ویژه برنامه پرده عشاق، روز پنجشنبه 6 آذر در دو فرهنگسرای بهاران و هنگام با تجلیل از چهار نفر از مفاخر حسینی برگزار خواهد شد. ساعت 9:30 روز پنجشنبه مراسم تجلیل از حاج یدالله بهتاش در فرهنگسرای هنگام و ساعت 18 مراسم تجلیل از داود فتحعلی بیگی، احمد کلانتری و رمضانعلی میرزاخانی در فرهنگسرای بهاران اجرا می شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین