عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
در دومین گردهمایی سالانه مدیران ستادی و استان‌های ستاد اقامه نماز کشور، رئوس و سیاست‌های برنامه ایستاد تبیین شد.
عقیق:دومین گردهمایی سالانه مدیران ستادی و استان‌های ستاد اقامه نماز در مرکز فرهنگی آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز برگزار شد.
در این گردهمایی از قائم مقام سابق ستاد، حجت‌الاسلام کلباسی تجلیل و تکریم و قائم مقام جدید ستاد توسط حجت‌الاسلام قرائتی معارفه شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، با تجلیل از زحمات و خدمات صورت گرفته به معرفی توانمندی‌ها و سوابق محمود مظفر قائم مقام ستاد پرداخت و گفت: همه می‌دانیم حق‌گزاری و اقامه نماز در کشور نیاز به تلاش‌های بسیاری دارد و ان‌شاء‌الله با پیوستن این مدیر تازه نفس و خلاق و با همکاری مدیران و کارکنان ستاد شاهد تحولات و گام‌های مهمی در گسترش ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز باشیم.
در بخش دیگر این گردهمایی، محمود مظفر با ارج نهادن به فعالیت‌های انجام شده در سنوات گذشته، به تبیین برنامه‌ها و اعلام سیاست‌های خود در ترویج و توسعه فرهنگ نماز پرداخت و بیان کرد: برنامه‌های ستاد باید بر محور تحول و نوآوری با رویکرد مدیریت جهادی باشد.
وی به فعالیت انجام شده در گذشته اشاره کرد و افزود: در گذشته فعالیت‌های خوبی در حوزه نماز انجام شده ولی علی‌رغم همه تلاش‌ها هنوز حق نماز در جامعه ادا نشده است.
وی، اهم رئوس برنامه‌های خود را عملیاتی کردن پیام‌های مقام معظم رهبری به اجلاس‌های سراسری نماز، تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، توجه ویژه به ظرفیت رسانه ملی در امر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با استفاده از ابزار هنر، فیلم، پویانمایی، توجه ویژه به سازمان‌های مردم نهاد و توسعه و تقویت یاوران نماز، توجه ویژه به مرکز تخصصی نماز، تلاش برای تصویب قوانین مورد نیاز در مجلس و دولت، توجه ویژه به فرهنگ سازی نماز در فضای مجازی، تولید محصولات آموزشی برای اقشار خاص، تقویت سیستم ارتباطات برون سازمانی، روابط عمومی و اطلاع رسانی ذکر کرد.
قائم مقام ستاد اقامه نماز در پایان گفت: به حول قوه الهی و با همراهی و مدیریت جهادی مدیران ستادی و تعامل سازنده دیگر نهادهای اجرایی ان‌شاءالله شاهد تحولات خوبی در این امر خواهیم بود.
در بخش دیگر این گردهمایی مدیران استانی ستاد به بیان نقطه نظرات خود پیرامون برنامه‌های ستاد پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را در جهت تعالی فرهنگ نماز بیان کردند.
بر اساس این گزارش، این گردهمایی با هدف تبیین برنامه‌ها، رویکردها و اعلام سیاست‌های جدید ستاد برگزار شد.



منبع:ایسنا
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین