عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
مولوی عبدالرحمان؛
امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: به کسی که به اهل بیت(ع) احترام نگذارد مسلمان واقعی گفته نمی شود، احترام به پیامبراسلام(ص)، اهل بیت(ع)، نوادگان و فرزندانش مخصوصا سیدنا حسین علیه السلام که به خاطر اسلام همه چیزش را فدا کرد، این یک اعتقاد واجب و رکن هر مسلمانی ست.
عقیق:با اشاره به این که ما معتقد هستیم اهل بیت نبوت(ع) معدن رسالت هستند، اظهارداشت: همه مسلمانان باید به این بزرگواران گرایش قلبی داشته باشند، ما در تمام نمایه های دینی اثر اهل بیت(ع) را به عنوان یک شاخص می بینیم، این شاخص ها در تشهد و سلام نماز هم موجود هستند.

وی تصریح کرد: به کسی که به اهل بیت(ع) احترام نگذارد مسلمان واقعی گفته نمی شود، احترام به پیامبراسلام(ص)، اهل بیت(ع)، نوادگان و فرزندانش مخصوصا سیدنا حسین علیه السلام که به خاطر اسلام همه چیزش را فدا کرد، این یک اعتقاد واجب و رکن هر مسلمانی ست.

مولوی عبدالرحمان تاکید کرد: این وظیفه علمای فریقین است که فضائل و برکات بزرگان مذاهب خود را بازگو کنند تا همه افراد با آن بزرگوران آشنا شده و خدای نکرده کسی بر اثر ناآگاهی و بی اطلاعی بی احترامی نکند.

وی با اشاره به این که در اطراف چابهار و خلیج وهابیت فعالیت های خود را دنبال می کند، گفت: در همین راستا سال ها پیش کتاب رد وهابیت را تالیف و منتشر کردم تا در مورد این فرقه ضاله روشنگری صورت گیرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین