عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
برگزار می‌شود
فصلنامه فرهنگ رضوی که در زمستان شاهد انتشار هشتمین شماره خود خواهد بود، این موفقیت را جشن می‌گیرد.
عقیق:در جلسه اعضای هیئت تحریریه فصلنامه فرهنگ رضوی که با حضور سیدجواد جعفری مدیرمسئول فصلنامه و مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار شد، مقرر شد جشن ویژه‌ای نیمه دوم اسفندماه به مناسبت انتشار هشتمین شماره این فصلنامه برگزار شود.
در این نشست که با حضور اعضای تحریریه فصلنامه برگزار شد، جعفری ضمن تشکر از تلاش‌های اعضای هیئت تحریریه، انتشار به موقع و منظم فصلنامه «فرهنگ رضوی» را از امتیازات این فصلنامه برشمرد و گفت: با انتشار این مجله حضور فرهنگ رضوی در عرصه‌های علمی به طور رسمی اتفاق افتاده است.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، انتشار مقالات جشنواره‌های پژوهشی این بنیاد را از جمله راهبردهای فصلنامه فرهنگ رضوی توصیف کرد.
ملاقات اعضای تحریریه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) بود که با موافقت اعضای تحریریه قرار شد برای انجام این امر پیگیری‌های لازم به عمل آید.
دراین نشست جلال درخشه سردبیر فصلنامه فرهنگ رضوی گزارشی از وضعیت فصلنامه و روند دریافت درجه علمی آن ارائه کرد و از نظر مثبت کمیته اعطای درجه علمی مجلات وزارت علوم نسبت به فصلنامه خبر داد. در ادامه دیگر اعضای تحریریه هم دیدگاه‌های خود درباره ارتقای کیفی فصلنامه فرهنگ رضوی را مطرح کردند.

در این نشست مقرر شد با رایزنی و گفت‌و‌گو با دبیران جشنواره‌های پژوهشی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، مقالات ارسالی این جشنواره‌ها دریافت و پس از ارزیابی توسط داوران در فصلنامه مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین مقرر شد ارتقای سایت فصلنامه و درج مقالات در نظام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام isc پیگیری و دنبال شود.
بر اساس این گزارش، فصلنامه فرهنگ رضوی به صاحب‌امتیازی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) که از سال گذشته انتشار خود را آغاز کرده، تاکنون در ۶ شماره منتشر شده است.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین