عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
در سومین برنامه پرده عشاق انجام می شود
عقیق:سومین برنامه پرده عشاق با موضوع تجلیل از پنج دهه مداحی، مرثیه سرایی و نوحه خوانی حاج سید محمد منتظری روز دوشنبه 3 آذر ماه از سوی فرهنگسرای مهر در سالن شهریار بوستان ولایت برگزار می شود.



به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حاج سید محمد منتظری در 1335 در محله عباسی از محله های قدیمی جنوب تهران متولد شده اما اصلیتش اردبیلی است. او از کودکی به سفارش پدر بزرگ خود رو به مداحی و مرثیه خوانی اهل بیت(ع) آورده است و بیش از 50 سال است که به عنوان مداح و پیر غلام اهل بیت (ع) مشغول خادمی در هیات‌های مذهبی است.

همچنین دومین ویژه برنامه پرده عشاق امروز دوم آذر ماه برای تجلیل از حجت الاسلام شیخ محمد مهدی تاج لنگرودی، نویسنده عاشورایی و با رونمایی از مستند «راوی خط سرخ» در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.


این برنامه از ساعت 15 با حضور حجت الاسلام پناهیان، استاد کریم منصوری قاری بین المللی و حاج مرتضی طاهری مداح اهل بیت برگزار می شود. در این مراسم از مستند زندگی این استاد رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام شیخ محمدمهدی تاج لنگرودی تا کنون با تالیف 52 عنوان کتاب در زمینه معارف اسلامی بیش از نیم قرن به مطالعه و تالیف در زمینه فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) پرداخته است. از مهم ترین آثار منتشر شده وی می توان به از مدینه تا مدینه، واعظ خانواده، سیمای امام زمان (عج)، با امام حسین به سوی بهشت، زشت و زیبا، اخلاق انبیاء و گفتار انبیاء اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین