عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
فرزاد حسنی، در حاشیه مقتل خوانی در برنامه سوگ چامه ها یادمان ملی ایرانیان، گفت: اولین بار نیست که مقتل خوانی می کنم، قبلا هم مطالعات زیادی در خصوص مقتل خوانی به زبان های فارسی و عربی داشته ام.
عقیق: فرزاد حسنی مجری تلویزیون و رادیو با بیان اینکه برج میلاد تهران قابلیت های ویژه ای برای معرفی آیین های عاشورایی دارد، گفت: در محیط های فرهنگی شهر اتفاق هایی از این دست باید بیشتر رخ دهد و برج میلاد به عنوان رأس محیط های فرهنگی شهر تهران برای به تصویر کشیدن آیین های عاشورایی از ظرفیت بالایی برخوردار است.



 وی توضیحات اضافه کرد: در مقتل ما بیشتر به توصیف واقعه کربلا می پردازیم که این توصیف باید همراه با حس عاطفی باشد، به همین دلیل من هم سعی کردم در مقتل خوانی برج میلاد تهران با حس و حال نویسنده حرکت کنم.
 حسنی تصریح کرد: وقتی وارد خیمه شدم و خواستم مقتل خوانی را شروع کنم تصورش را هم نمی کردم که خیمه مملو از جمعیت شود، اما چند دقیقه ای از آغاز مقتل خوانی نگذشته بود که خیمه لبریز از جمعیت شد که این همه حاکی از روحیه دینی و علاقه مردم ایران به اهل بیت (ع) است.
 این مجری تلویزیون گفت: واقعیت این است که هر کجا نام اباعبدالله (ع) برده شود، به برکت این نام، شور و حال خاصی در مجلس ایجاد می شود. اگر مجلس مقتل خوانی ما نیز صفایی داشت ، فقط و فقط به برکت نام امام حسین (ع) بود.


منبع:فردا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
11
11
با سلام. عقیق محترم ئر شان سایت نیست که اخبار بازیگران و امثال مرتضی پاشایی و ... را مطرح کنی. این سایت مختص هیئت و اهل بیت و مداحان و علما است.
پاسخ ها
سامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
مجید عزیز موافقم که عقیق رسانه زرد نشود.
در جواب مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
6
5
ميشه خواهش كنم تعيين تكليف نكني؟؟؟؟
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
1
16
چون مذهبي هستيد خود را برتر و شان خود را بالاتر از ديگران ندانيد . در مرام ما همه مذهبي هستند مگر اينكه خلافش به عمد ثابت شود .
مذهبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
5
باسلام
مهمترین کاری که ما مذهبی ها باید بکنیم جذب حداکثریه ضمن اینکه معلوم نیست در عالم معنا چه کسی مذهبی تره و خدا از کی راضی تره! هرچند هیچ وقت باطن، ظاهر رو توجیه نکرده و نمیکنه کسی که پیرو مذهب و اهل بیته باید به ظاهر و باطنش مذهبی و اهل بیتی باشه در اهمیت باطن که همه استادن اما در اهمیت ظاهر هم این حکمت نهج البلاغه رو میشه شاهد آورد که «غیرو الشیب و لا تشبهوا بالیهود»!
بهر حال انشالله هر جور که هستیم ظاهرمون از باطنمون صدها بار بهتر و اهل بیتی تر باشه و سعی کنیم یه کاری کنیم تا کمیت اینوری ها بیشتر از ین هم بشه انشاالله
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین