عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
از طریق شرکت در طرح ملی «نوای قرآن در شب عاشورا» که از اذان مغرب روز تاسوعای حسینی آغاز می‌شود و تا اذان ظهر روز عاشورا ادامه دارد می‌توانید خود را در معرض کسب هدیه سفر کربلا قرار دهید.
عقیق:روابط عمومی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان اعلام کرد: به منظور توجه به احیای تلاوت قرآن کریم در شب عاشورای حسینی، طرح ملی «نوای قرآن در شب عاشورا» و قرائت کلام‌الله مجید در شب عاشورا با همکاری دستگاه‌ها و دیگر سازمان‌های قرآنی کشور به اجرا گذاشته می‌شود.

این طرح که از اذان مغرب روز تاسوعای حسینی آغاز می‌شود؛ تا اذان ظهر روز عاشورا ادامه دارد و طی آن علاقه‌مندان می‌توانند در کنار مراسم سوگواری و عزاداری، حزب یا جزئی از قرآن کریم را انتخاب و با تلاوت آن سهم مهمی در فرهنگ‌سازی قرائت قرآن ایفا کنند.

    علاقه‌مندان شرکت در طرح «نوای قرآن در شب عاشورا» می‌توانند با مراجعه به فلش ثبت‌نام در این طرح در صفحه اصلی سایت ایکنا و یا از طریق ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه 300051220 و یا تماس با شماره تلفن 02166478515 نسبت به ثبت نام در این طرح و دریافت میزان تلاوت مدنظر خود اقدام کنند.

در پایان این طرح 12 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه دریافت‌کننده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات خواهند بود.

یادآوری می‌شود، در اجرای این طرح دستگاه‌ها و سازمان‌هایی چون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، رادیو قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما، شورای عالی قرآن، سازمان دارالقرآن‌الکریم، دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مرکز قرآنی سازمان بسیج دانشجویی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اتحادیه موسسات قرآنی ـ مردمی کشور، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ مشارکت دارند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین