عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
پناهیان:
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان معتقد است:ما با انقلاب خودمان توانستیم که تا حدی حقیقت را نمایش دهیم و اکنون نبرد ما به جایگاه نبرد فرهنگی و رسانه‌ای رسیده است.
عقیق: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در حاشیه نشست دانشجویان فعالان رسانه‌ای در دفتر نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پاسخ به سوالی مبنی بر جایگاه جوانان و دانشجویان در عرصه نمایش‌ حقیقت‌ها در رسانه‌ها گفت: ما با انقلاب خودمان توانستیم که تا حدی حقیقت را نمایش دهیم و اکنون نبرد ما به جایگاه نبرد فرهنگی و رسانه‌ای رسیده است.

وی افزود: در این شرایط نمی‌توان با ناپختگی و خامی عمل کرد و باید مهارت خود را افزایش دهیم. برای مثال اگر شما بخواهید در یک مسابقه رانندگی شرکت کنید، نیاز به مهارت خاص آن دارید و یا اگر بخواهید که مستندسازی انجام دهید و افکار مردم را به سوی مورد نظر هدایت کنید، نیاز به آموزش و مهارت دارید. پس باید استعدادیابی انجام شود و آن کسانی که برای این کار مناسب هستند را شناسایی کرد تا اینکه آموزش‌های لازم و کافی را بدست بیاورند که در نتیجه تاثیرگذاری این افراد بالا رود.

پناهیان با اشاره به در دسترس نبودن الگوهای ما تصریح کرد: الگوهای ما زیاد در دسترس نیستند و اگر بخواهیم آنها را معرفی کنیم، نمایشی بی فایده بیرون می‌آید که ما نمی‌توانیم با آن اعتمادسازی کنیم. الگوی ما آرام آرام در حال ساخته شدن است. این مهارت‌ها را هم ما در ضمن جنگ یاد گرفته‌ایم.

استاد دانشگاه هنر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی از عناصر خارجی با وجود فشارهای زیاد از حمایت مظلومین جهان دست بر نمی‌دارند اما دانشجویان ما از تلاش خود خسته می‌شوند، گفت: وقتی که شما این نمونه‌ها را مشاهده‌ می‌کنید، نباید زود از کار و فعالیت خسته شوید.

پناهیان در پایان گفت: همیشه سعی کنید که «من حیث لاتحسب» تلاشتان را ادامه دهید و بر خدا توکل کنید، چرا که خدا خودش نتیجه‌ها را می‌رساند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین