عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۷۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
پخش کلیپ‌های مذهبی با عنوان «سلام محرم» و انیمیشن های «سوگ رقیه» ، «ذوالجناح»، «مولای عشق» و «یاران خورشید» از جمله برنامه های مناسبتی شبکه پویا در هفته اول محرم امسال خواهد بود.
عقیق:مجموعه «سلام محرم» شامل چند کلیپ های مذهبی به کارگردانی الهه مختاری و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا می شود که در13 قسمت و با اقتباس از شعر های عبدالجبار کاکای برای مناسبت های مختلف مذهبی تولید شده است. این مجموعه از روز شنبه، ساعت 17:20 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

انیمیشن «سوگ رقیه» نیز که به موضوع رشادت ها و ماجرای شهادت امام حسین(ع) از نگاه حضرت رقیه (س) پرداخته، از دیگر تولیدات مرکز پویانمایی صبا به شمار می رود که در  روز دو شنبه  ساعت 18:25 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

 

محمدرضا کاشف، کارگردانی «سوگ رقیه» را برعهده داشته و بابک رادنیا، رسا باقر، افسانه ریاضی، شیدا کشاورزی و حمید خلوتی انیماتورها و عباس گرمابی وی را در تولید این اثر مذهبی یاری کرده‌اند.

همچنین انیمیشن های کوتاه «ذوالجناح» که روایتی شاعرانه از زبان ذوالجناح، اسب حضرت امام حسین (ع) از حادثه حزن انگیز کربلا است و مولای عشق در روزهای سه شنبه و چهار شنبه بعد از اذان مغرب از شبکه پویا پخش خواهند شد.

«یاران خورشید» نیز عنوان انیمیشن دیگری است که به کارگردانی مهدی عمادی در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و از ساعت 18:25 پنج شنبه  8آبان از شبکه پویا پخش خواهد شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین