عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۹۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت ماه سوگواری سالار شهیدان ابا‌‌عبد‌الله الحسین‌(علیه‌السلام) نسخه الکترونیکی کتاب «آفتاب در مصاف» را منتشر کرد.

عقیق:با نزدیک شدن به ماه محرم پایگاه انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری نسخه الکترونیکی کتاب «آفتاب در مصاف» را جهت دانلود در دسترس علاقه‏مندان قرار داد.

کتاب «آفتاب در مصاف» علل و ابعاد حادثه‌ی عاشورا بر گرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی است که تا کنون سه بار تجدید چاپ شده است. این کتاب در 722 صفحه تدوین شده است و  شامل مجموعه تمام گفتارها و مطالب مقام معظّم رهبری از سال 1357 تا 1390 درباره‌ وجود مقدّس امام حسین‌(علیه‌السلام)، و تحلیل وقایع قبل و بعد از عاشورای سال 61 هجری قمری می‏باشد. امامحسین، عاشورا، یاران عاشورا، دشمنان عاشورا، زیارات و ادعیه از جمله بخش‏های این کتاب است.

این کتاب که بر اساس سیر زمانی بیانات معظّمٌ‌له تدوین شده، می‏تواند به عنوان یک کتاب مرجع مورد استفاده محققان و پژوهشگران قرار گیرد. بهره‌گیری از فهرست تفضیلی و موضوعی، نمایه لفظی، نمایه آیات، نمایه روایات، نمایه کلمات بزرگان و کتابنامه جامع و همچنین ارائه مستندات کتاب در قالب لوح فشرده به همراه کتاب از ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد این مجموعه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ی تهیّه آثار این انتشارات می‌توانند با شماره تلفن‌های  66493548 و66483695 تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR  مراجعه کنند.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین