عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
جميله بوپاشا از جماران بازديد كرد
جميله بوپاشا بانوي مبارز الجزايري عصر روز پنجشنبه 17 مهر از بيت امام خميني (ره) و حسينيه جماران بازديد كرد.
عقیق: اين بازديد كه متاثر از فضاي معنوي بيت امام (ره) در حال و هوايي خاص برگزار شد مبارز الجزايري با اداي احترام به جايگاه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در سخناني كوتاه گفت: تا زماني كه كسي در اين جايگاه حضور نداشته باشد باور نخواهد كرد كه شخصيتي با اين تواضع و فروتني توانسته ملت ايران را رهبري و در تفكر جهانيان اثرگذار باشد. همه مردم بايد بدانند جايگاه امام خميني(ره) چيست و چه ديني به گردن انقلاب دارد و اين نكته را به خاطر بسپارند. خداوند ايشان را قرين رحمت الهي و بهشت برين را نصيبشان گرداند.


گريه‌هاي بانوي مبارز الجزايري در جماران+عکس

گريه‌هاي بانوي الجزايري در جماران+عکس

گريه‌هاي بانوي الجزايري در جماران+عکس
وي در بازديد از نگارستان جماران با مشاهده تصاوير حضرت امام (ره) افزود: به نظرم نگاه امام خميني (ره) كاملا هوشمندانه بود و بيننده با ديدن اين تصاوير متوجه مي‌شود ايشان بلندنظري و ديد متفاوتي داشتند.

بانوي مبارز الجزايري در پايان اين بازديد پس از اداي احترام به امام خميني(ره) با امضاي دفتر يادبود حسينيه  در يادداشتي كوتاه به زبان عربي نوشت: من از تماشاي بزرگي روح و تواضع مادي امام خميني(ره) با حضور در اين مكان به شدت متاثر شدم. اينها از صفات صالحين است. ايشان فردي هستند كه در اقتدار و بزرگي نظير ندارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین