عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۴
مرکز مطالعات و پژوهش‌های وابسته به آستان حسینی ترجمه انگلیسی کتاب «انقلاب امام حسین(ع) در افکار عمومی» تألیف مرحوم علامه شیخ محمدمهدی شمس‌الدین را چاپ و منتشر کرده است.

عقیق:مرکز مطالعات و پژوهش‌های وابسته به آستان مقدس حسینی، سلسله کتاب‌هایی با موضوع قیام امام حسین(ع) به زبان انگلیسی منتشر و آن را در کشورهای مختلف جهان توزیع می‌کند.

 

خبرگزاری بین‌المللی قرآن به نقل از خبرگزاری براثا گزارش داد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های وابسته به آستان مقدس حسینی کار ترجمه و چاپ کتب با موضوع قیام امام حسین(ع) به زبان انگلیسی را به‌منظور توزیع در کشورهای جهان آغاز کرده است.

 

عبدالامیر قریشی، مدیر این مرکز در این باره گفت: این مرکز در حال حاضر شروع به ترجمه و چاپ کتب با موضوع قیام امام حسین(ع) به زبان انگلیسی کرده و این کتب از محتوای غنی علمی برخوردار است و در کشورهای مختلف جهان توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: مرکز مطالعات و پژوهش‌های وابسته به آستان حسینی ترجمه انگلیسی کتاب «انقلاب امام حسین(ع) در افکار عمومی» تألیف مرحوم علامه شیخ محمدمهدی شمس‌الدین را چاپ و منتشر کرده است.

 

قریشی تصریح کرد: این کتاب با توجه به اهمیت و جایگاهش از نظر علمی و همچنین برخورداری از تحلیلی تاریخی به انگلیسی چاپ شده است و با توجه به چنین ویژگی‌هایی مرکز مطالعات آستان مقدس حسینی ضرورت ترجمه آن به زبان انگلیسی را احساس کرد تا همه متکلمان به این زبان از مطالب آن بهره‌مند شوند.


وی در پایان یادآور شد: این مرکز در حال حاضر ترجمه و چاپ تألیفات جدیدی را آغاز کرده است که در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

 

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین