عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
مسؤول مهمانسرای آستان مقدس حرم مطهر امام علی(ع) از راه اندازی کارگاه تولید نان و نان فانتزی برای مهمانسرای آستان حرم مطهر خبر داد.
عقیق:با تلاش بخش امور مهندسی آستان کارگاه تولید نان و نان فانتزی برای مهمانسرای آستان حرم مطهر حضرت امام علی(ع) راه‌اندازی شد.

«عیسی الخراسانى» مسؤول مهمانسرای آستان طى مصاحبه با واحد اطلاع رسانى آستان اظهار داشت: یک فر تمام اتوماتیک جهت تولید نان ماشینى و نان فانتزى در زمینى که به آستان تعلق دارد نصب گردید و بعد از آماده کردن تمامى تجهیزات لازم توسط بخش مهندسى این کارگاه تولیدى راه اندازى شد.

الخراسانى افزود: این کارگاه شامل چند اتاق مجهز به دستگاه‌هاى تمام اتوماتیک ویژه تولید خمیر و بسته بندى و انبار مى‌باشد. همچنین در روند تولید نان تمامى نکات بهداشتى رعایت مى‌شود.

مسؤول مهمانسراى آستان در ادامه گفت: کارگاه تولید نان آستان شامل دو بخش تولید نان ماشینى و نان فانتزى مى‌باشد و در هر بخش بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌هاى تمام اتوماتیک پخت نان و خمیرگیرى به کار مى رود.

وى در رابطه با بازدهى این کارگاه گفت: در این کارگاه در هر یک ساعت ۱۰۰ عدد نان و در هر ۴۵ دقیقه ۵۰۰ نان فانتزى تولید مى‌شود. سعى داریم در آینده نزدیک این مقدار تولید را افزایش دهیم تا بتوان نیاز مهمانسراى آستان را در ایام زیارت‌هاى ملیونى به راحتى بر طرف کنیم.

گفتنى است مهمانسراى آستان همه روزه میزبان صد‌ها تن از زائران حرم مطهر حضرت امام علی(ع) مى‌باشد و این تعداد در برخى ایام مانند ماه رمضان و اربعین حسینى به هزاران زائر افزایش مى‌یابد.
























ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین