عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۸۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
همایش اسوه‌های شهر مهربانی برگزار می‌شود
عقیق: فرهنگسرای رویش همایش «اسوه‌های شهر مهربانی» را به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشان در مجموعه فرهنگی برج آزادی تهران برگزار و در آن از خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان آتش‌نشانی تجلیل می‌کند.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این ویژه‌برنامه با شعار «تهران؛ شهر مهربانی» با هدف قدردانی از قشر زحمتکش و شجاع آتش‌نشان و آشنایی شهروندان تهرانی با فرهنگ ایمنی و پیشگیری از بحران برگزار و علاوه بر معرفی شغل شریف و حساس آتش‌نشانان، چشم‌اندازی برای ارتقای فرهنگ ایمنی در شهر تهران و همسان‌سازی ارگان‌های مرتبط در این حوزه ترسیم می‌شود.

نصب چادر امداد و نجات، برپا کردن ایستگاه نقاشی، توزیع محصولات فرهنگی، فشار خون رایگان در ایستگاه هلال احمر، استقرار و نمایش اتوبوس اورژانس در میدان آزادی، نمایش تجهیزات ستاد مدیریت بحران، حضور کارشناسان راهنما و نمایش تجهیزات در ایستگاه پلیس راهور، عملیات اطفای حریق، توزیع کتابچه‌های اطلاع‌رسانی در ایستگاه‌های آبفا، برق، گاز، مخابرات و کلانتری از بخش‌های نمایشگاهی و ایستگاهی این برنامه است.

همایش «اسوه‌های شهر مهربانی» و گرامیداشت روز آتش‌نشان ساعت 14 تا 17 امروز سه‌شنبه هشتم مهرماه به همت فرهنگسرای رویش در میدان آزادی، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66688553 تماس بگیرند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین