عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۶۶۵
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
عهد آدینه برگزار می کند؛
دوره ششم "چله دعای عهد" از اول ذیحجه (4 مهر 1393) ازسوی ستاد مرکزی هیئت‌های عهد آدینه آغاز می شود و تا عاشورای حسینی ادامه دارد.
عقیق:قرائت روزانه دعای عهد، در حقیقت، تجدید عهد روزانه و مداوم یک منتظر با امام غایب خویش است؛ پیمانی دوباره بر یاری آن حضرت، و میثاقی مستحکم بر وفاداری و ارادت به ساحت مقدس مولایمان حجت‌بن‌الحسن(ع)؛ امامی که چشم انتظار یاورانی وفادار است.

از این روست که در روایت از امام صادق(ع) آمده است: هرکه 40 صباح این عهد را بخواند، از یاوران قائم ما باشد و اگر پیش از ظهور آن حضرت بمیرد، خدا او را از قبر بیرون آورد که در خدمت آن حضرت باشد.

ستاد مرکزی هیئت‌های عهد آدینه، که ترویج فرهنگ قرائت روزانه دعای عهد را سرلوحه مأموریت های خویش می‌داند، با ارائه و اجرای طرحی با عنوان "چله دعای عهد"، همه منتظران امام زمان(ع) و ارادتمندان به ساحت مقدس آن حضرت را به قرائت روزانه این دعا و تأمل و تفکر در مضامین آن و معرفت افزایی در حوزه معارف مهدوی ترغیب نماید.

بر این اساس دوره ششم "چله دعای عهد" از اول ذیحجه (4 مهر 1393) آغاز می شود و تا عاشورای حسینی ادامه دارد. این درحالی است که پنجمین دوره این دعا از اول ذیقعده (6 شهریور 1393)، همزمان با آغاز چله حضرت موسی(ع) در کوه طور آغاز شده و تا عید قربان ادامه دارد.

شایان ذکر است، علاقه مندان به شرکت در چله دعای عهد می توانند عدد11221 را به 201418 ارسال کنند تا هر روز یک پیامک معرفتی و ادبی در مورد امام زمان(ع) دریافت کنند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین