عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۴۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
ازسوی پورتال جامع مهدویت؛
سامانه پاسخگویی پرسش های مهدوی در پورتال جامع مهدویت توانسته به بررسی بیش از هزار پرسش مهدوی در ماه بپردازد، کاربران از طریق پیامک 10000012 پاسخ خود را دریافت می کنند.
عقیق:پس از رونمایی از مخزن پرسش پورتال جامع مهدویت در سال گذشته این سامانه توانسته به بررسی و رسیدگی بیش از هزار پرسش مهدوی ازسوی کارشناسان و متخصصان حوزه مهدویت در یک ماه برسد.

بر اساس این گزارش تمامی پرسش ها در 7 گروه علمی قرآن، ادیان، فلسفه، اخلاق، حقوق، تاریخ، هنر و پرسش های متفرقه طبقه بندی شده و کاربران بعد از ورود به مخزن پرسش می توانند علاوه بر جستجو در فهرست پرسش‌ها، پاسخ عمومی هر یک از آنها را مشاهده کنند و پرسش اختصاصی خود را مطرح نمایند.

این درحالی است که علاقه مندان در صورت عضویت در پورتال می توانند پرسش های خود را مطرح کنند، ولی چنانچه موفق به دریافت پاسخ سوال خود نشوند، بعد از عضویت در پورتال از طریق ایمیل و پیامک 10000012 پاسخ خود را دریافت می کنند.

به عنوان نمونه در قسمت "قرآن، حدیث و ادعیه" مخزن پرسش پورتال جامع مهدویت بیش از 70 سوال مهدوی با موضوع مهدویت در کتب و منابع حدیث اسلامی گنجانده شده است، کاربران می توانند بعد از جستجوی سوال خود در میان این پرسش ها، سوال خود را مطرح کنند.

شایان ذکر است، سامانه پاسخگویی که در قالب پورتال جامع مهدویت به نشانی اینترنتی mahdaviat.ir است، با هدف پاسخگویی به پرسش‌ها، شبهات، سازماندهی محصولات برنامه‌ها و فعالان عرصه مهدویت ایجاد شده و نخستین و بزرگترین سامانه پاسخ به پرسش های مهدویت در ایران است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین