عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت؛
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت از اعزام كاروانهاي زميني مرزهاي مهران و چزابه خبر داد و گت: اعزام ها تنها با مجوز و تحت پوشش سازمان حج و زيارت و مصوبات شوراي ساماندهي زائران عتبات انجام می گیرد.
عقیق: محسن نظافتي مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در گفت و گویی از توافق جدید مسئولان کشورهای ايران و عراق برای اعزام زمینی عتبات عاليات خبر داد و گفت: به احتمال بسیار قوی اعزام‌های کاروان های زمینی از يك هفته آينده آغاز می شود.

وی با بیان اینکه سفرهاي زيارتي سه روزه و چهار روزه عتبات عاليات همچنان بر قوت خود باقی است گفت: در دوره جديد اعزام زائران نیز سفرهاي زيارتي سه روزه و چهار روزه خواهیم داشت و اعزام های زمینی زیارت عتبات از 7 روز تا 10 روز می باشد.

وی با بیان اینکه خروج انفرادي و متفرقه زائران از مرزهاي زميني همچنان ممنوع است گفت: خروج از مرز زمینی شلمچه امکان پذیر نیست و اعزام كاروانهاي زميني تنها از مرزهاي مهران و چزابه و تنها با مجوز و تحت پوشش سازمان حج و زيارت و مصوبات شوراي ساماندهي زائران عتبات انجام می گیرد.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت از پر شدن ظرفیت ثبت نام كاروانهاي زيارتي اعزامي براي روز عرفه خبر داد و گفت: ثبت نام عتبات عاليات تا دهم آذر ادامه خواهد داشت و تا کنون در مرحله پيش ثبت نام ۶۰ هزار نفر ثبت نام كرده اند.

نظافتي درباره نام نويسي افرادي كه در مرحله پيش ثبت نام نام نويسي نكردند گفت: افرادی که از مرحله پيش ثبت نام جا مانده اند و در حال حاضر متقاضي ثبت نام هستند می توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي http://www.atabat.haj.ir از انصرافي‌ها و ظرفيت خالي كاروانها اطلاع یابند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین