عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
در آستانه هفته دفاع مقدس
در آستانه هفته دفاع مقدس دومین یادواره 48 شهید آماد و پشتیبانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.
عقیق: در مراسم یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه اردبیل که صبح امروز و با حضور جمع زیادی از مسئولان و آحاد مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگر در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار شد یاد و خاطره شهدای شهید آماد و پشتیبانی گرامی داشته شد به طوری که در این مراسم سرود حماسی توسط گردان قمر بنی هاشم و حضرت قاسم (ع) تیپ 37 حضرت عباس (ع) اجرا شد و پیام سردار نوروزی معاون آماد و پشتیانی سپاه پاسداران قرائت شد و تعدادی از رزمندگان نیز خاطرت خود را از دروان دفاع مقدس بازگو کردند و کلیپی نیز با محوریت همین یادواره پخش شد.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای گرانقدر ما اگر روزی برای حفظ نظام و این مرز و بوم جان‌شان را تقدیم کردند ما امروز ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگرانی هستیم که در این سنگر باید نام و یاد شهدا زنده نگه داشته شود چراکه زنده نگه‌داشتن‌ یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

سردار جلیل بابازاده ادامه داد: شهدای آماد و پشتیبانی که در حقیقت امر تدارکات جبهه را بر عهده داشتند شب و روز در منطقه رهایی، نبرد و آفند حضور داشتند و در کنار رزمندگان از جان و دل و با تمام توان وارد صحنه جنگ شده و همچون حضرت ابوالفضل عباس (ع) مجاهدانه در دفاع از حریم اسلام و انقلاب در صحنه حضور پیدا کردند.

وی یاد و خاطره 48 شهید آماد و پشتیانی را گرامی داشت و گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس این یادواره را برگزار می‌کنیم تا حال و هوای معنوی در شهر حاکم باشد چراکه ملت ما نشاط و شادی خود را از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند که این نشاط در حقیقت مبتنی بر اعتقادات و معنویات است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد: رزمندگان استان اردبیل همچون حضرت عباس (ع) تاسوعایی در لشکر عاشورا حضور داشتند و همواره ارادت قلبی خود را در عمل خود به فرمانده کل قوا نشان داده و ثابت کرده‌اند که همواره گوش به فرمان ولایت هستند.

بابازاده افزود: امیدواریم این فتح و فتوح ایرانیان به فتح فلسطین منجر شود و با تمام وجود تلاش کنیم تا دشمن در همه عرصه‌ها ناکام بماند و قدرت و صلابت رزمندگان ما که بر پایه معنویت حاکم است توسعه یافته و تسری پیدا کند.

وی حضور مردم را در صحنه رفع تمام توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: این امر در صورت تداوم زمینه آرامش و آسایش این مرز و بوم را فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم پیام سردار نوروزی به یادواره سرداران و 48 شهید آماد و پشتیبانی قرائت شد که در آن آمده است: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ایثارگری‌ها و نقش آن‌ها در به ثمر نشاندن آموزش‌ها و آرمان‌های بالای نظام مقدس اسلامی و دفاع از حریم ولایت وظیفه آحاد جامعه به ویژه دلسوختگان مومن به عنوان طلایه‌داران عرصه ایثار و مقاومت حماسه و شهادت است.

علی‌اصغر نوروزی در پیام خود تاکید کرده است: یادواره سرداران و 48 شهید فداکار و پشتیبانی سپاه حضرت عباس (ع) که از استان سرافراز اردبیل به عنوان طلایه‌داران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود فرصتی مناسب است تا بر دست مادران و پدران و خانواده قهرمان‌پرور شهدا بوسه بزنیم و به تاسی از یاران آسمانی و زنده در پیمان‌های ناگسستنی با اسلام، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهدی محکم و دوباره ببندیم.»

منبع فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین