عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
نمازگزاران مساجد استان تهران شب گذشته و پس از ترخیص مقام معظم رهبری از بیمارستان، سجده شکر به جا آوردند.
عقیق: به گزارش محراب (پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد) پس از بستری شدن حضرت آیت الله خامنه ای در بیمارستان برای عمل جراحی، مراسم دعا برای سلامتی ایشان در بسیاری از مساجد تهران برپا شد.

چند شب پیش در مراسم شکرانه ای در مسجد لولاگر، جمعی از طلاب، دانشجویان، بسیجیان و دیگر نمازگزاران برای سلامت کامل رهبر فرزانه انقلاب طلب شفای عاجل کردند و حاضران با قرائت دعا، شفا و طول عمر ایشان را خواستار شدند. در آن مراسم همچنین حاضران با اهداء نذورات نقدی اقدام به قربانی گوسفند و تقسیم آن بین مستمندان کردند.

 مراسم باشکوه دعا و نیایش به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری نیز طی روزهای اخیر با حضور آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی امام جماعت مسجد نبی اکرم (ص) به همراه طلاب و اساتید حوزه تهران و همچنین جمع کثیری از مردم در مسجد جامع نبی اکرم (ص) شرق تهران برگزار شد. در این مراسم که با ذکر دعای ام یجیب همراه بود آیت الله نجفی از جایگاه رفیع رهبری و شخص ایشان تجلیل نمودند.

علاوه بر مراسم های دیگری که در مساجد استان تهران برپا شد، شب گذشته نیز پس از مرخص شدن رهبر فرزانه انقلاب از بیمارستان نمازگزاران در استان تهران در یک اقدام هماهنگ پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مساجد سجده شکر به جا آوردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین