عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید براینکه فتوا داده ایم که توهین به مقدسات اهل سنت جایز نیست، گفت: راه روشن را به همگان نشان داده ایم و همه را به این راه را می خوانیم.
عقیق: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در جمع تعدادی از تازه مسلمانان، با اشاره به اینکه پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) قادر هستند تمام اصول و فروع خود ‏را از کتب درجه اول اهل سنت به اثبات برسانند اظهار کرد: براساس حدیث ثقلین اگر قرآن و اهل‌بیت(ع) جدا از یکدیگر مورد توجه قرار ‏گیرند انسان رو به گمراهی می رود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به گرایشات گسترده به مکتب اهل بیت (ع) تصریح کرد: این افراد با تحقیق و مطالعه به مفاهیم کتب شیعه پی می‌برند که شبیه آن در جایی وجود ندارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه قرآن کریم در تمام آیات، عقلا و اهل خرد را مخاطب قرار داده است بیان کرد: تشیع بر همراهی قرآن با عقلانیت تاکید دارد علاوه براینکه تشیع ‏به اختیار انسان نیز قائل است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید براینکه فتوا داده ایم که توهین به مقدسات اهل سنت جایز نیست، خاطرنشان کرد: راه روشن را به همگان نشان داده‌ایم و همه را به این راه را می خوانیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: مسلمانان و شیعیان باید در هر زمان و مکانی با رفتار و گفتار خود خلاق حسنه اسلامی را متجلی کنند چرا که تبلیغ عملی بهترین راه معرفی مکتب اهل بیت (ع) است.

منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین