عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
حج امسال/
بعثه آیت الله العظمی جوادی آملی طبق سنوات گذشته، فعالیت های خود را در مدینه منوره آغاز نمود. پاسخگویی به مسائل شرعی مسلمانان داخل و خارج کشور، همچنین تبیین دیدگاه های علمی، معرفتی، تفسیری و عرفانی ایشان از اهم فعالیت های بعثه معظم له در حج امسال است.
عقیق:با توجه به این که مسلمانان داخل و خارج کشور در مسايل فقهي به بعثه مراجعه مي‌کنند و هم چنین حجاج قصد دارند مناسک خود را با اطمينان کامل انجام دهند ارتباط مناسب بين مرجعيت و مقلدان در ايام حج امری ضروری به شمار می رود .
 
ارتباط با حجاج، تشکیل مراسم مذهبی به مناسبت های گوناگون، پاسخگویی به مسائل شرعی مسلمانان داخل و خارج کشور، همچنین تبیین دیدگاه های علمی، معرفتی، تفسیری و عرفانی آیت الله العظمی جوادی آملی از اهم فعالیت های بعثه معظم له در حج امسال است.
 
همچنین از دیگر رسالت های مهم بعثه ابلاغ آخرین آرای فقهی آیت الله العظمی جوادی آملی به روحانيون معظم کاروان ها و مقلدین ایشان می باشد.
 
گفتنی است يکي از مجالس با شکوهی که هر ساله توسط بعثه ایشان در مکه معظمه برگزار می گردد، مجلس سوگواری به مناسبت شهادت امام باقر(ع) است که شيعيان داخل و خارج ايران در آن شرکت مي‌کنند.
 
 بعثه آیت الله العظمی جوادی آملی در مدینه منوره در شرق حرم مطهر، جنب بقیع، هتل دار الرحمه ، طبقه اول واقع شده است و مخاطبان نیز می توانند با تلفن های : 0542789649 و 0542785809 با این بعثه تماس حاصل نمایند.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین