عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
این روزهها مردم مسلمان پاکستان پس از آگاهی از عمل جراحی مقام معظم رهبری ، در مساجد و حسینه های این کشور برای سلامتی ایشان دعا می کنند .
عقیق:مردم مسلمان پاکستان بویژه شیعیان پس از شنیدن بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از بیمارستانهای دولتی شهر تهران ، این روزهها  برای بازگشت سریعتر سلامتی ایشان و طول عمر برای معظم له  دست به دعا بر می دارند.

در برخی از مساجد و حسینه ها در شهرهای کراچی ، لاهور و لاولپندی  نیز مراسم ویژه دعا برای سلامتی مقام معظم رهبری برگذار می شود.

ممنون حسین رئیس جمهور  و نواز شریف نخست وزیر نخست وزیر نیز اخیرا با ارسال پیامی جداگانه سلامتی و بهبود کامل مقام معظم رهبری را از خداوند منان خواستار شدند .

تعدادی از سیاستمداران متعلق به احزاب مختلف این کشور همچنین شخصتیهای مختلف مذهبی نیز ضمن تماس با ارگانهای ایرانی ( کنسولگری ها و خانه فرهنگها ) در شهرهای مختلف پاکستان از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر اسلام آباد با بیان جایگاه ویژه مقام معظم رهبری در جهان اسلام برای سلامتی ایشان دعا کردند .

پایان خبربه گزارش خبرگزاری شبستان از اسلام آباد / مردم مسلمان پاکستان بویژه شیعیان پس از شنیدن بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از بیمارستانهای دولتی شهر تهران ، این روزهها  برای بازگشت سریعتر سلامتی ایشان و طول عمر برای معظم له  دست به دعا بر می دارند.

در برخی از مساجد و حسینه ها در شهرهای کراچی ، لاهور و لاولپندی  نیز مراسم ویژه دعا برای سلامتی مقام معظم رهبری برگذار می شود.

ممنون حسین رئیس جمهور  و نواز شریف نخست وزیر نخست وزیر نیز اخیرا با ارسال پیامی جداگانه سلامتی و بهبود کامل مقام معظم رهبری را از خداوند منان خواستار شدند.

تعدادی از سیاستمداران متعلق به احزاب مختلف این کشور همچنین شخصتیهای مختلف مذهبی نیز ضمن تماس با ارگانهای ایرانی ( کنسولگری ها و خانه فرهنگها ) در شهرهای مختلف پاکستان از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر اسلام آباد با بیان جایگاه ویژه مقام معظم رهبری در جهان اسلام برای سلامتی ایشان دعا کردند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین