عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
مردم روستای محروم بل بل تپه به همت گروه جهادی «شهید چمران» حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان پیروزی مردم غزه را جشن گرفتند.

گروه جهادی «شهید چمران» خواهران حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان که در روستای محروم بل‌بل تپه از توابع شهرستان آق قلا مشغول به فعالیت جهادی در حوزه محرومیت زدایی هستند، ظهر امروز به اتفاق مردم این روستای محروم، پیروزی مردم مسلمان غزه را جشن گرفتند.

آرزو پنیرچی، سرپرست این گروه جهادی در ارائه گزارشی از این جشن گفت: پس از فراخوان گروه جهادی شاهد بودیم که تمامی اهالی روستا از کوچک و بزرگ در این مراسم شرکت کردند، به طوری که حیاط مدرسه ابتدایی الغدیر این رستا مملو از جمعیت بود.

در این مراسم قطعنامه‌ای با مضمون اعلام حمایت دانشجویان جهادی بسیجی گلستان از پایداری مردم غزه و اصرار بر مقاومت تا آزادسازی قدس شریف، خوانده شد که با شعار «مرگ بر اسرائیل» و «الله اکبر» همراه بود.

پنیرچی در بخش دیگر سخنانش به دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی در روستای بل‌بل تپه اشاره کرد و از برپایی کارگاه پیشگیری از مواد مخدر با حضور زهرا شیخی ملاشاهی، کارشناس این حوزه نیز خبر داد.

منیع سایت سپاه باسداران گلستان

لازم به ذکر است، اعضای این گروه جهادی که با حمایت سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان در این روستا استقرار دارد را دانشجویان دانشکده فنی مائده گرگان تشکیل می دهند که به دلیل عدم حمایت مسئولین دانشکده؛ از دانشجویان عضو حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گلستان دعوت به همکاری کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین