عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
فراخوان طراحی پوستر "مهربان نگار" با بخش ویژه "امام مهدی(ع) در کلام امام رضا(ع)" با گرامیداشت دهه کرامت و ترویج فرهنگ رضوی توسط کانون امام رضا(ع) و مهدویت دانشگاه فردوسی برگزار می شود.
عقیق:کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری کارگروه گرافیک و پوستر کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد و حمایت و همراهی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد و فرهنگسرای زیارت مشهد مقدس، درراستای گرامیداشت دهه کرامت و ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و ترویج فرهنگ و سیره رضوی، طرح "مهربان نگار" را برگزار می کند.

در بخش ویژه، علاقمندان می توانند در رابطه با "امام مهدی(ع) در کلام امام رضا(ع)" نیز به ارائه اثر بپردازند، این درحالی است که آثار برتر بخش ویژه، به طور جداگانه مورد تقدیر کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد قرار می گیرند.

بر همین اساس، تمامی گرافیست ها و هنرمندان علاقه مند (اعم از دانشگاهی و غیردانشگاهی)، استادان و فعالان حوزه مذهبی کشور و سایر علاقه مندان به فعالیت در این حوزه می‌توانند آثار خود را تا دوازدهم شهریور سال 93 در قالب یک یا چند عدد فایل تصویری در موضوعات و مباحث مطرح شده به ایمیل دبیرخانه طرح به آدرس nazdikesahar@gmail.com ارسال نمایند. آثار برتر شرکت کنندگان دراین طرح، انتخاب و از صاحبان آثار تقدیر می شود.

تمامی آثار باید در ابعاد 50 در 70 سانتیمتر و ترجیحا طبق مود رنگی CMYK برای دبیرخانه طرح ارسال شوند. محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. به اثر برتر این طرح، به ترتیب یک میلیون ریال، 700 هزار ریال و 500 هزار ریال جایزه نقدی به رسم هدیه تقدیم می شود.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین