عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
مسئول دایره محافل و مسابقات قرآن آستان مقدس حضرت عبد العظیم الحسنی(ع) از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی و آمادگی برای ارزیابی قاریان،موذنین و مکبرین افتخاری خبر داد.
عقیق: محمدحسن موحدی، مسئول دایره محافل و مسابقات قرآن آستان مقدس حضرت عبد العظیم الحسنی(ع) با اشاره به برگزاری محفل انس با قران کریم همزمان با ولادت امام هشتم شیعیان به خبرنگار قران و معارف خبرگزاری شبستان گفت: کمیته محافل و مراسم علاوه بر برگزاری هفتگی محافل انس با قرآن کریم در آستان حرم عبد العظیم الحسنی(ع)، روز جمعه 14 شهریورماه در آستانه ولادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ویژه برنامه ای با حضور قاریان و حافظان برجسته کشوری برگزار می کند.
وی افزود: این مراسم با قرائت استاد محمدحسین سعیدیان، قاری بین المللی کشورمان استاد محمد کرمانی، قاری برجسته کشور و اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی طاها النبی(ع) میزبان عاشقان قرآن و اهل بیت(ع) است.
موحدی با اعلام خبر راه اندازی سایت ویژه کمیته محافل و مسابقات آستان حرم عبد العظیم الحسنی(ع) گفت: طی چند روز گذشته سایت این کمیته به آدرس www.quran.abdolazim.com  راه اندازی شده و علاقه مندان می توانند تلاوت های انجام شده در محافل هفتگی را دنبال کنند همچنین طی هفته های آینده این سایت به صورت رسمی افتتاح می شود.
وی با اشاره به اعلام آمادگی آستان برای اجرای افتخاری موذنین و قاریان قرآن در اوقات شرعی تصریح کرد: علاقه مندانی که می توانند در اوقات شرعی اذان ظهر تلاوت،اذان یا تکبیر بخوانند علاوه بر تماس، اتاق صوت مصلی حرم عبدالعظیم طی روزهای شنبه هر هفته از ساعت 14 تا 16 آماده ارزیابی برنامه آنها است.
موحدی خاطرنشان کرد: قرائت قرآن شرکت کنندگان باید در حد ممتازو مکبرین نیز از فن بیان خوبی برخوردار باشند؛کمیته محافل و مسابقات آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) آمادگی دارد تا از موذنین و مکبرین حاذق در برنامه های اذانگاهی مسجد جامع آستان نیز استفاده کند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین