عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
رئیس هیئت مدیره بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: جشنواره امام رضا(ع) به صورت برند بین المللی ترویج فرهنگ ناب رضوی در جهان شناخته شده است.
عقیق:علی اصغر کاراندیش مروستی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت مدیره بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، اظهار کرد: جشنواره امام رضا(ع) در حالی دوازدهمین دوره خود را برگزار می کند که امروزه به صورت یک برند بین المللی برای معرفی فرهنگ ناب رضوی در جهان شناخته شده است.

وی ادامه داد: امروز این جشنواره علاوه بر جای جای ایران اسلامی در همه جهان بویژه در نظر مسلمانان از آن به عنوان جشنواره ای یاد می شود که توانسته است در معرفی پدید آورندگان آثار فرهنگی و هنری مرتبط با امام رضا(ع) نقش مهم و برجسته ای را ایفا نماید.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را تمام استان های ایران میزبانی می کنند و این رویداد معنوی در 75 کشور جهان در دل های دوستداران سیره نبوی جای خود را باز کرده است و در مجموع می توان گفت که با توجه به کمیته ها و کارگروه های تخصصی در طول سال جشنواره توانسته است در شناسایی آثار فاخر فرهنگی و هنری فرهنگ رضوی فعالیت های زیای را انجام دهد و گواه بر این مدعی شرکت تعداد زیادی از نقاط مختلف ایران اسلامی و دیگر کشورهای جهان در این جشنواره است. امید است با گسترش اقدامات مناسب از سوی دست اندرکاران اجرایی جشنواره در سال های آینده شاهد گسترش بیشتر فرهنگ رضوی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این جشنواره از حمایت های همه جانبه دولت تدبیر و امید و کمک های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار بوده است و تلاش خواهد شد با تشکیل اتاق های فکر و پیش بینی سازوکارهای لازم هر سال نسبت به دوره های قبل خود از رشد کیفی بیشتری برخوردار باشد.

 منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین