عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
یک کارشناس حوزه مسجد:
یک کارشناس حوزه مسجد گفت: مساجد و علما رسانه مهم دنیای اسلام به شمار می‌روند که مسلمین را در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی متحد و یک‌دل می‌کند.
عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمین علی نصیری با اشاره به روز جهانی مساجد بیان این‌که «رژیم صهیونیستی 40 سال قبل در کمال وقاحت قبله نخستین مسلمانان جهان را به آتش کشید تا خط دشمنی خود با دنیای اسلام را به رخ جهانیان بکشد» اظهار کرد: مسیر صهیونیست‌ها از 40 سال قبل تاکنون تغییر نکرده است و در حملات آن‌ها به نوار غزه علاوه بر جنایات متعدد آن‌ها 200 مسجد نیز تخریب شد.

وی گفت: تخریب مساجد توسط داعش نشان می‌دهد که عقبه آن‌ها به رژیم صهیونیستی تعلق دارد و وابستگی رهبران داعش با اسناد خود غربی‌ها قابل اثبات است.

این کارشناس حوزه مساجد تصریح کرد: گروهک داعش به دنبال نمایش افراطی‌گری در اسلام است تا اذهان عمومی جهان از اسلام ناب محمدی منحرف شود.

نصیری اسلام ناب محمدی را در تضاد با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اسلام ناب محمدی سازش با اسرائیل را هیچ گاه نمی‌پذیرد به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران که از اسلام واقعی پیروی می‌کند هیچ گاه رژیم کودک‌کش اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت.

وی از علمای اهل سنت و شیعه دنیای اسلام خواست تا در خصوص جنایات صهوینیست‌ها روشنگری کنند و افزود: روشنگری و آگاه سازی علمای دنیای اسلام از تفکرات مختلف امروز بیش از گذشته احساس می‌شود زیرا رسانه‌های غربی و عربی در راستای منافع صهیونیست‌ها عمل می‌کنند.


منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین