عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
به قلم حجت‌الاسلام محمدی‌نیا
کتاب «فضائل امیرالمؤمنین در غدیر» تألیف «حجت‌الاسلام اسدالله محمدی‌نیا» به زودی از سوی انتشارات سبط اکبر(ع) منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.
عقیق:کتاب «فضائل امیرالمومنین در غدیر» نوشته حجت‌الاسلام و المسلمین اسدالله محمدی‌نیا به خطبه پیامبر در روز غدیر به صورت دسته‌بندی است.

به گفته محمد محمدی مدیر داخلی انتشارات سبط اکبر (ع)، نویسنده در کتاب «فضائل امیرالمؤمنین در غدیر» همه حوادث و فتنه‌هایی که از روز غدیر و بعد از آن اتفاق افتاده را دسته‌بندی و در بخش‌های مختلف برای مخاطب روایت می‌کند.

وی با بیان اینکه ادله عقلی و نقلی غدیر در این کتاب بیان شده است، می‌افزاید:  بر این اساس اگر ما آیه، روایت و حدیث هم درباره ولایت امیرالمومنین (ع) نداشته‌ایم، با این ادله یعنی ادله عقلی و نقلی، ولایت ایشان ثابت ‌شده است.

محمدی ادامه می‌دهد: کتاب «فضائل امیرالمؤمنین در غدیر» دربردارنده  170 صفحه با بخش‌های نظیر «ادله عقلی و نقلی غدیر»، «ولایت امیرالمؤمنین در منابع اهل سنت»، ««فضائل امیرالمؤمنین (ع)»، «آیات و روایات درباره ولایت حضرت امیرالمومنین (ع)» و «دسته‌بندی خطبه کامل پیامبر در روز غدیر» است، همچنین این اثر اکنون در مرحله صفحه‌بندی قرار دارد و تا چند روز آینده به چاپ خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، به زودی از سوی نشر «سبط اکبر (ع)» کتاب «رجزهای عاشورا» نوشته استاد ابوالحسن ربانی تبار و کتاب «حضرت زهرا (س) در منابع اهل سنت» تألیف حجت‌الاسلام تقی حسینی منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین