عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۲
حاج محسن طاهری در گفتگو با عقیق
آنهایی که ادعای دوستی و محبت و ولایت اهل بیت را دارند، از آنها آسیبی به ما نمی رسد؛ آسیب اصلی را دشمن می رساند.
عقیق: حاج محسن طاهری ذاکر اهل بیت و مدیر عامل خانه مداحان در گفتگو با عقیق گفت: اطلاع رسانی در حوزه هیئت ها کار بسیار خوب و ارزشمندی است. اطلاع رسانی در حوزه معارف اهل بیت خاص تر است و کار هر کسی نیست. این کار تخصص، از خودگذشتگی، اخلاص ویژه، علاقه و عشق وافر می خواهد.

مدیر عامل خانه مداحان افزود: این کار یک سینه بازی می خواهد که در کنارش حرف و حدیث و ناروا هم بشنود و از کوره در نرود و پای سنگر بماند. این سنگر، سنگر مهمی است. در اوقات مختلف نگاه های مختلف به ما است که ببینند ما چه موضعی می گیریم.

وی ادامه داد: یک زمان موضع ما دفاع از کیان اهل بیت و آنچه ما به آن اعتقاد داریم و باور قلبیمان است، می باشد. و یک بحث مهم تر اخلاق مداری و اخلاق محوری است. این خانواده، خانواده اخلاق و کرم بودند. گاهی انسان احساس می کند در حوزه مذهبی و فرهنگی این مورد کمرنگ می شود.

مدیر عامل خانه مداحان افزود: باید سعی کنیم که آدم هایی که سعه صدر بیشتری دارند و در این زمینه بیشتر می توانند سنگ زیرین آسیا باشند و کار بکنند و مردم با نگاه به آنها به یاد اهل بیت بیفتند و یاد برخورد خوب اهل بیت و اخلاق خوب آنها بیفتند را بیشتر مطرح کنیم.

این مداح اهل بیت با اشاره به بحث آسیب شناسی هیئت ها گفت: من همیشه در ارتباط با آسیب شناسی نکته مقابلش را به دوستان تأکید کردم. زیبا شناسی و چیزهایی که باعث زیبایی می شوند و باعث جذب نیروهای خوب در این حوزه می شوند را تأکید کنیم. اگر در یک پیراهن یک لکه سیاه افتاد دنبال آن لکه نباشیم. کسانی که دنبال آسیب شناسی هستند را باید آسیب شناسی کرد.

طاهری ادامه داد: برخی ها نکات مثبت را فراموش کردند و یک راست سراغ منفی آن رفتند. اگر حواسمان نباشد ممکن است خدای ناکرده دیگران بیایند و در این عرصه دخالت کنند و وارد تشکیلات سیدالشهدا بشوند و آسیب های جدی ای را بزنند. اما از دوست هیچ وقت به ما آسیب نمی رسد. آنهایی که ادعای دوستی و محبت و ولایت اهل بیت را دارند، از آنها آسیبی به ما نمی رسد. آسیب اصلی را دشمن می رساند. اگر بصیرتی که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند را داشته باشیم حواسمان هست که از کجاها ضربه می خوریم و آن منافذ را می بندیم. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین