عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۰۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
شام میلاد حضرت معصومه(س) با مداحی حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری
از سه معصوم روایت نقل شده که کسی که به زیارت این بانوی مکرمه برود بهشت بر او واجب می شود. در زیارت امام حسین هم آمده است که عارف به حق ولی در زیارت این خواهر و برادر...
گزارش تصویری

عقیق: مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت با سخنرانی حجت الاسلام خزاعی، قرائت دعای کمیل توسط حاج محمدرضا طاهری و مولودی خوانی کربلایی حسین طاهری در حسینیه موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام خزاعی؛

_ به حضرت عارض شدند که آقا ما از راه دوری آمدیم و سؤل داشتیم و جواب سؤال ها را یک خانمی به نام فاطمه که می گفتند دختر شمایند پاسخ دادند. حضرت فرمودند سؤال ها را بدهید تا من ببینم. یک به یک سؤال ها را به حضرت نشان دادند و سه مرتبه حضرت موسی بن جعفر فرمودند فداها ابو ها. نمونه اش را تا جایی که من دیده ام فقط در مورد حضرت فاطمه است. که یک معصوم در مورد دخترش یک همچین چیزی را بگوید.

_ زمانی است که من می گویم قربان بچه ام بروم. یک وقت هست لنگر زمین و زمان و برترین خلق خدا، کسی که بیهوده نمی تواند حرفی بزند می گوید فداها ابوها. یک جا پیغمبر به زهرای مرضیه این کلام را گفته و در جای دیگر موسی بن جعفر به دختر بزرگوارش فاطمه معصومه این کلام را گفته اند.

_ این می شود که از سه معصوم روایت نقل شده که کسی که به زیارت این بانوی مکرمه برود بهشت بر او واجب می شود. در زیارت امام حسین هم آمده است که عارف به حق ولی در زیارت این خواهر و برادر اجری که برایش نوشته شده است بدون عارف به حق می باشد.

_ از در گوهرشاد که وارد می شویم مردانه سمت راست است و کفشداری است و سمت چپ دو درب است که درهای بهشتی است که پله می خورد که از این جا ضریح مطهر امام رضا مشخص است. روی درب سمت راست یک روایتی نوشته شده است که در اسناد شیعه معتبر است. می فرماید که اگر کسی به زیارت آقا امام رضا مشرف می شود به ازای هر قدمی که برای زیارت برمی دارد خداوند هزار حج واجب مقبوله و هزار عمره برای او مقدر می کند.

_ هیچ چیز این دستگاه اهل بیت را ما نمی فهمیم. خدا شاهد است ذره ای معرفت به اهل بیت را نداریم. برای هر شیعه ای خواندن کتاب وسائل الدرجات واجب است. در وادی معرفت، بعید می دانم کسی بتواند وارد شود.

_ ازدواج خیلی خوب است. اما به هر قیمتی ازدواج نکنید. پدرها دخترهایتان را به هر کسی شوهر ندهید. آقایان خواستگاری هر کسی نروید.


 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین