عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
کتاب "در آسمان عشق" ترجمه‏ بخشی از کتاب "العبقری الحسان" درباره‏ ملاقات با امام زمان(ع) و معجزات و کرامات آن حضرت است.
عقیق:کتاب "در آسمان عشق" ترجمه‏ بخشی از کتاب "العبقری الحسان" درباره‏ ملاقات با امام زمان(ع) و معجزات و کرامات آن حضرت است، العبقری الحسان از آثار گسترده‏ی شیعی است که توسط علامه علی‏اکبر نهاوندی در باب احوالات و فضایل حضرت مهدی(ع) نوشته شده است.
این کتاب داستان تحول معنوی و روحی یک انسان از دینی به دین دیگر است. سفری که در آن همه داشته‏های پیشین حذف می‏شود و با جهانی تازه مواجه می‏شود. دو فصل اول بررسی اجمالی کتاب مقدس و زندگی عیسی و جایگاه شریعت در دین مسیحیت و برخی از آموزه‏های این دین مثل خدا و گناه و تثلیث است. در فصل دوم گزارشی از زندگی پیامبر(ص) و دلایل اثبات نبوت آن حضرت آمده و داستان مریم و مسیح در قرآن بازگو شده است. نویسنده روشن نموده که میان شخصیت مسیح در اناجیل و قرآن تفاوت بنیادی وجود دارد.
داستان‏هایی با عناوین فریادرس بیابان‏ها، درک حضور امام زمان، شفای چشمان زن سنی، اجابت دعای زائران و مهربانی امام زمان با کودکان اهل‏سنت بخشی از کرامت‏ها و معجزات حضرت مهدی(ع) را نشان می‏دهد.
نویسنده در مقدمه کتاب آورده است:
نگاهی گذرا به شرح حال کسانی که در طی دوران غیبت کبرای مولا امام زمان(ع) سعادت شرفیابی به حضور مقدّسشان را داشته اند و یا از کرامات و عنایات خاصه آن حضرت بهره مند گشته اند، می توان دریافت که بیشترین و مهمترین عامل در حصول این توفیق الهی، همان رعایت تقوای الهی و عمل به دستورات اسلامی و یکرنگی و صفای دل می باشد.
آنچه در این مجموعه می خوانید گوشه ای است از کرامات بی نهایت حضرت صاحب الزمان(ع) از کتاب نجمالثاقب، که نشان می دهد مولایمان هیچگاه ما را از یاد نبرده، با بزرگواری گوشه چشمی به درماندگان نموده است.
شایان ذکر است، "در آسمان عشق" نوشته مسلم پوروهاب در 72 صفحه و شمارگان 3 هزار نسخه ازسوی انتشارات مسجد مقدس جمکران روانه بازار نشر شد.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین