عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
پوستر یادمان جشنهای رضوی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی رونمایی شد.دکتر سعید عبدالحسینی در آیین رونمایی از پوستر یادمان جشنهای رضوی اظهار امیدواری کرد که...

 عقیق:این نشانها یادآوری کننده‌ای باشد که سیره رضوی را الگوی زندگی خود قرار دهیم.قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه، رأفت اسلامی در واقعیت شیعه نهفته است، به رویکرد جشنهای دهه کرامت اشاره کرد و گفت: آستان قدس رضوی امسال به طور خاص سیره رضوی- که بازتابنده فرهنگ غنی اسلام است- را به جهان و مسلمانان معرفی می‌کند.وی تصریح کرد: امسال طبق این جهت گیری امیدواریم بتوانیم سیره اسلام و امام رضا(ع) را در زمینه‌های اجتماعی...
سیاسی، فرهنگی، علمی و آنچه مورد نیاز بشر و سبب سعادت پایدار است، به منصه ظهور برسانیم.
در همین حال معاون هنری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نیز گفت: این پوستر نفیس توسط «مسعود نجابتی»، استاد مطرح خوشنویسی کشور طراحی شده است.
وی با بیان اینکه موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی همه ساله اقدام به طراحی و چاپ پوستر ویژه ایام میلاد امام رضا(ع) می‌کند، افزود: محوریت محتوای پوستر دهه کرامت امسال رافت و مهربانی حضرت رضا(ع) است و عبارت «یا امام رئوف» به خط کوفی در این پوستر نوشته و طلاکوبی شده است.
سیم‌ریز با اشاره به اینکه حدیثی از حضرت رضا(ع) نیز در پایین این پوستر نوشته شده است، متذکر شد: پوستر دهه کرامت رضوی پس از چاپ در موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی توزیع و در دسترس عموم علاقه‌مندان و هنردوستان قرار گرفته است.
معاون هنری موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی درباره فعالیت واحد رضوان گرافیک مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: این واحد تخصصی با جذب هنرمندان مجرب در این زمینه علاوه بر گرافیک، طراحی و تصویرسازی، چاپ و تولید کتب نفیس را بر عهده دارد.
وی اضافه کرد: همچنین رضوان گرافیک با بهره‌گیری از اساتید برجسته گرافیست کشور، نسبت به ارایه خدمات گرافیکی، طراحی و تولید پوسترهای مناسبتی در مجموعه آستان قدس رضوی و سایر نهادها و موسسات فرهنگی هنری فعالیت می‌کند.


منبع:قدس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین