عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
در بازدید از غرفه عقیق در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی
یکی از اصلی ترین کارکرد های هیئات حفظ جامعه به خصوص جوانان از گزند انحراف و بی دینی است. البته برکات اهل بیت(ع) و به خصوص حضرت سیدالشهدا(ع) این است که حضور در مجالسشان نیز باعث مصونیت از گناه می شود ولی این ها به تنهایی کافی نیست .


گزارش تصویری


عقیق: در چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دکتر محمد حسین رجبی دوانی با حضور در غرفه سایت عقیق از نزدیک در جریان فعالیت های این سایت قرار گرفت.

دکتر رجبی دوانی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های عقیق گفت: بنده بارها به سایت شما مراجعه داشته ام. حقیقتا ابتکار بسیار ارزشمندی است در حوزه اطلاع رسانی هیئت ها و برنامه های ارزشی به علاقه مندان.

هرچند پس از عقیق برخی سایت های مشابهی نیز در این زمینه فعال شدند که البته باعث خوشحالی است که رسانه هایی با ذوق های مختلف و تنوع در ارائه به شیفتگان چنین مجالسی اطلاع رسانی کنند و کسانی را که بعضا توفیق حضور پیدا نمی کنند را از طریق خلاصه سخنرانی و صوت و تصویر در حال و هوای هیئت قرار دهند. از این جهت کار شما بسیارارزشمند است.

این محقق و تاریخ پژوه ضمن توصیه عقیق به حفظ جذابیت و تنوع در فعالیت رسانه ای خود افزود: یکی از اصلی ترین کارکرد های هیئات حفظ جامعه به خصوص جوانان از گزند انحراف و بی دینی است. البته برکات اهل بیت(ع) و به خصوص حضرت سیدالشهدا(ع) این است که حضور در مجالسشان نیز باعث مصونیت از گناه می شود ولی این ها به تنهایی کافی نیست .

باید در هیئات ما علاوه بر شور و وسینه زنی و سبک ها به معرفت افزایی و بالا بردن بصیرت جامعه هم تاکید شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین