عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
مدير مدرسه علميه حضرت حجت (عج) تهران تشريح كرد
بنابر دستور عبدالعزيز، هر مسلمانِ غير وهابي اعم از شيعه و سني، واجب القتل مي باشد و ناموس آنها بر وهابيان حلال مي باشد.
عقیق: حجت‌الاسلام و المسلمين قاسمعلي نوچمني، مدير مدرسه علميه حضرت حجت(عج) و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) شهرك غرب تهران در گفتگویی گوشه ای از ریشه های پیدایش وهابیت و تکفیری ها را بیان کرد.

وی با اشاره به اينكه پیامبرگرامی اسلام فرمودند؛ اسلام از ابتدا غريب بوده و هميشه نيز غريب خواهد بود گفت: غربت اسلام بر دو نوع است: يكي نسبت به بيگانگان و دشمنان خارجي؛ ديگري نسبت به مسلمان نماها و عناصر داخلي.

حجت الاسلام نوچمنی ادامه داد: نوع دوم غربت اسلام، بسيار سخت تر و ناراحت كننده تر مي باشد و دشمن نیز از همين ناحيه ورود كرده است واستكبار دريافته است، بهترين مأمن و مكان براي نفوذ در جهان اسلام، عربستان مي باشد

وی خاطرنشان كرد: به دليل وجود حرمين شريفين و همچنين ظهور اسلام در آن كشور، جهان سلطه هزينه سنگيني براي هجمه عليه اسلام از اين نقطه حساس نموده است.

این استاد حوزه در ادامه با ارايه بحثي تاريخي در ارتباط با نفوذ دشمن در جهان اسلام اظهار داشت: يكي از عناصر اصلي تكفيري ها و وهابي ها، محمد بن عبدالوهاب است كه طي سالهاي 1140 لغايت 1179 مي زيسته است.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) شهرك غرب افزود: فرد مؤثر ديگر در اين جريان ضد اسلامي مسلمان نما، عبدالعزيز بن محمد است كه طي سالهاي 1179 تا 1218 زندگي مي كرده است.

وي ادامه داد: در مدت 200 سال حكومت آل سعود، دو امير در اين خاندان به قدرت وقساوت شهرت دارند: عبدالعزيز بن محمد بن سعود و عبدالعزيز بن عبدالرحمان، اولي به پشتيباني شيخ محمد بن عبدالوهاب كشوري وسيع به تصرف درآورد و دومي عربستان سعودي را تأسيس كرد؛ عبدالعزيز بن محمد حاكمي خون آشام بود كه با قتل و غارت بسياری از اعراب سراسر عربستان را مرعوب و فرمانبردار خود نمود.

مدير مدرسه علميه حضرت حجت (عج) دليل اصلي داوم حكومت سعودي را قساوت و درنده خويي خواند و تصريح نمود: بنابر دستور عبدالعزيز، هر مسلمانِ غير وهابي اعم از شيعه و سني، واجب القتل مي باشد و ناموس آنها بر وهابيان حلال مي باشد.

اين كارشناس ديني،  با اشاره به اينكه هزينه حكومت اين حاكم مسلمان نما تا زمان كشف نفت، از طريق غارت و تجاوز تأمين مي شد خاطرنشان كرد: عبدالعزيز در فتوحات و غارت گري هايش، مشاهير مكه و قبور مباركه ائمه را ويران نمود.

حجت الاسلام نوچمني ادامه داد: او در يكي از تهاجم وحشيانه اش، اهالي كربلا را قتل عام نمود و  حرم امام حسين (ع) و حضرت عباس (س) را ويران كرد و به آتش كشيد و تمام جواهرات و اشياء گرانبها را غارت نمود. آنها بعد از اين حمله قصد لشكركشي به نجف را نيز داشتند كه ريزش باران شديد و وقوع سيل وسيع، مانعشان شد.

وی تصريح كرد: امروزه غربت اسلام به دست این گونه انسان هاي جاهل و مرتجع مي باشد كه به جز خود، كسي را نمي توانند بپذيرند.

مدير مدرسه علميه حضرت حجت (عج) تهران وهابيت، طالبان، تكفيري ها، داعشي ها و ... را از يك قماش و سنخ خواند و تأكيد كرد: اينها همه فرقه هايي هستند كه دشمن براي ضربه زدن به اسلام  ايجاد كرده است.

وي بزرگترين ضربات وارده بر پيكر اسلام را از درون خواند و اظهار داشت: وقتي داعشي ها، جنايت هاي وسيعي را مي آفرينند، اسلام در نظر مردم جهان دچار خدشه مي شود و اين در حالي است كه اين گروهك و امثال آن، زاييده دست استكبار جهاني مي باشند.

حجت الاسلام قاسمعلي نوچمني در ادامه با اشاره به اينكه، الحمدالله انقلاب اسلامي، بزرگترين مانع در مسير اختلاف افكني هاي نظام استكبار و صهيونيزم جهاني مي باشد تصريح نمود: با جهان بيني دقيق امام خميني (ره) و تدابير هوشمندانه مقام معظم رهبري، هرجايي كه نداي آزادي و اسلام اصيل بلند مي شود حضور انقلاب اسلامي ايران ديده مي شود.

وي در پايان گفت: نداي حق طلبانه و ظلم ستيز نظام اسلامي، مرز نمي شناسد و از مجاهدين مصري و فلسطيني تا عراقي و لبناني و ... را در برگرفته است و اين در نتيجه بلند كردن پرچم اصيل اسلامي به دست امام خميني (ره) و ملت رشيد ايران است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین